vägen ut..


Christer sitter och tittar på filmen vägen ut. Jag tycker den är jätte bra, men jag börjar alltid att gråta
när de slår ihjäl glenn. Och kom nyss upp, har lagt Lucas och självklart så är det den scenen just då.
Så nu sitter jag här med en tår som dalar nerför kinden. Töntigt? Må hända. Men hey that´s me..
Just nu begravs Glenn och det är en himla fin begravning och han får tillslut sina cigg..

Lucas sover just nu, men frågan är hur pass länge till. Stackarn har fått rethost och hostar o hostar och
till slut så vaknar han av allt hostande. När jag titta till honom nyss så lät han väldigt underligt, ni vet om
man har rethosta så brukar man försöka kväva hostningen. förstår ni? man håller andan liksom..
Min lilla plutt, så jobbigt när han är sjuk och man inget kan göra.. Men sånt är livet !

Idag var vi ute större delen av fm och åkte pulka och lekte i snön. Vi han även med att tvätta och
hänga två maskiner.. Följde sen med Linda o Jeppe hem och barnen lekte medans Linda gjorde mat.
Pannkaka till barnen o kött till oss. Smaskens :D !

Vi hade lite fredagsmys här hemma idag med morotsstavar och dill dipp, det är ju sååå gott!
Zingo drack vi också, och det var himmelsk att känna kolsyran mot tungan!

Ja just ja, goda nyheter :D Jag får ta bilen. Så på söndag hämtar jag antagligen hem den :D !
Fast karln som hade den låter ju lite mysko haha.. Han bor mitt ute i skogen , har inte gått i skolan
och har inget jobb.. Hmm, vad livnär han sig på ?!
Är de nå speciellt jag ska tänka på att skriva in i kontraktet ?! Ge mig gärna tips, innan söndag !

Fick veta en tung sak igår, och idag fick jag veta samma sak om en annan person som står mig
otroligt nära.. Jobbigt ! Men vad kan man göra.. Håller alla tummar o tår för båda två!

Nu ska jag spela majhong och sen så ska jag krypa ner brevid min älskade unge.

Just ja, om det är någon som är intresserad av att flytta till sundborn så finns det en jätte öppen och
mysig tvåa ledig. Jätte billig hyra! Vi var och tittade på den idag, men för liten för oss.
Och sen blir det nog konstigt om vi skulle flytta från 83 kvm till 60kvm..

Sug o svälj - trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: ...

Hur mycket ligger hyran på på lägenheten?

2009-01-10 @ 06:05:26
Postat av: emelie

åh jag håller med dig om vägen ut!

hoppas att ni får en trevlig helg.

2009-01-10 @ 09:18:10
Postat av: Anonym

svårt att svara dig när du är anonym därför svara jag här. Hyran är 4300kr o då ingår allt!

2009-01-10 @ 14:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0