Vackraste barnet!


Vi trampar samma mark min son, du och jag likt din far...
Kärleken till min älskade lilla son är såå stor !! Det kan ibland skrämma mig att jag älskar honom
så mycket, hur ska det bli om/när vi får flera barn ?! Klart att man kommer älska nästa barn också,
men tanken skrämmer mig ibland..



Jag och Lucas var på finmiddag hemma hos Martina o Oliver på em, jätte god mat :D
och efterrätt, inte min smak men det gick ner ;P !! Hon hade vart så duktig så :D tack vännen!
Lucas åt dessvärre ingenting, varken mat eller efterrätt. Han har inte haft så stor matlust idag,
men när vi kom hem åt han 4 mackor .. Alltid nått ! Han och Oliver busade runt och jag tror aldrig att
de har lekt så bra som de gjorde idag. De hade så roligt :D ! Jag och Martina hade väldans trevligt vi med :D
Är så glad att jag har henne som vän, hoppas hon vet det !

Är febrig och ont i huvudet, snorig som bara den och ont i halsen.. Ja fy va det är synd om mig.. Hehe..

VILL HA EN BIL !! Jag har serisöt kollat igenom ALLA sidor med bilar i Dalarnas, Värmlands, Västmanlands
och nu örebros län.. Men ännu inte hittat någon super billig.. haha.. JO en idag för tusen kr, men de var så
skit med motorn.. MÅSTE ha en bil.. Ska skicka papperna på måndag till skolkontoret så på tisdag/onsdag
kan de börja ringa in mig. Och de är i behov av folk, för de ringde Linda 2 ggr förra veckan.. Så håll era
tummar.. Och att jag känner mig bättre då ockå.. Kan ju vara en fördel !

På tisdag ska jag på möte för de där skiten Ung i utvecklingen.. KUL att mötet börjar 10 och jag måste åka med
en buss kl 8.. går ingen mer förren 10.20.. KUL KUL! så äre någon som är på stan så tidigt, hojta till..
Men ingen normal människa slasar väl runt där då?! Vet någon när Arbetsförmedlingen öppnar på morgonen ??!

ne ska väl spela som vanligt..
Hoppas ni hade en lika trevlig kväll som mig..

Kyss o smek .

Kommentarer
Postat av: Sandra Skommar

Tjoho!

Jag åker till jobbet typ 10 i 9... det är iaf näästan 1 timme efter bussen gått.

/Sandra

2009-01-18 @ 17:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0