Is it right? is it wrong ?


Only Gud can judge us.. Right ?!

Idag skulle vi ju och hälsa på dagmamman, kvart över tio var vi klara och skulle åka iväg efter
att ha fått tagit bort en massa snö från bilen, spänt fast Lucas osv osv..
Meen bilen startar inte, visste ju att det var dåligt batteri. Men så dåligt trodde jag inte att det var
eftersom jag kört bilen i princip varje dag. Men det är väl min vanliga otur..
Funderade ett tag på om jag skulle köpa ett nytt batteri, men prata med lillebror och han sa att det
går på runt 700kr.. Men att det finns ju på skroten för 200kr..
Ja, det kan ju vara värt eftersom jag ska låna bilen till mars ut.. men sen sa han nått smart min bror
att jag kan ju ta batteriet från mazdan :D Smaart !
Men pratade med storebror på kvällningen och han sa att Ford har andra batterier mot va Mazda har,
han kunde inte säga till hundra men han var nästan säker.. Ja, då var vi där IGEN min vanliga otur va?!

Så ja, vi satt ju där i bilen som två fån min älskling och jag..
Ringde till Martina, så vi traskade dit och barnen lekte ute i snön.. Jag halkade två ggr.. trodde även
att jag skulle frysa ihjäl.. Var kvar till två sen gick vi hem o lilleman sov middag..
Å vet du pirre? jag tror nog visste att Oliver hade magsjuka.. Jopp.. För jag mår inte såå bra om man säger
så.. Har sprungit på toa nu.. Och om så är fallet har jag nog även smittat Linda o Jesper, för vi var där
på kvällen.. Haha.. !!

Lucas är fortfarande lite skruttig, gnäller mest hela tiden.. Och har tummen i munnen.
Han har aldrig sugit på tummen, eller napp. Men antar att det är tänder på g.

Varför kan inte allt ordna upp sig för?!
Få ett jobb så jag har råd att köpa en ny bil...
GE MIG JOBB! !
Fast Linda kommer nog pressa mig till att göra en sak som hon pratade om idag,
om hur jag ska få jobb.. Ja vi får se..

Skulle se på Bonde söker fru bröllopet idag, KUL att tv4 hackade hela tiden.
Såg väl typ hälften..
Sugen man själv blir på att gifta sig.
Jag vet precis hur jag vill att det ska se ut i kyrkan, vad jag ska ha för klänning,
va Christer ska ha för kläder och va Lucas ska ha på sig..
Allt är redan ordnat i mitt huvud..
Men vi kanske ska förlova oss först.. Och vem vet när det blir ?
Kanske är på tiden snart, har ju varit tillsammans i FEM ÅR i Juli ..
Så vi kanske gifter oss om fem..
Älskar verkligen Christer, alla par har väl både upp och nedgångar.
Även om jag är sur på honom så älskar jag verkligen honom såå jävla mycket.
Jag vet att jag skulle inte klara ett liv utan honom. Vi har ett förflutet, vi har en framtid.
Vi har ett underbart barn, vi har byggt upp någontiing underbart.
Även om vårat torn rasar ibland och allt känns piss, skulle jag inte kunna vara utan honom.
Det bara är så att det är vi för evigt !



We are forever and together we will die



Och av våran kärlek har världens finaste kille blivit till.. Honom älskar jag mer än livet.


If he die. i die..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0