Kärlek mina vänner..


Jag skulle kunna skriva så mycket.
Tänker på allt och alla just nu känns det som..
Känner så otroligt stor kärlek till människor som har berört mig på ett eller annat sätt här i livet..

Det hela började med att jag träffade på Peter på stan, vi prata och jag fick en kram.
Den kramen värmde.. Kom då att tänka på att det är 15 år sedan jag började ettan. Herregud!
Alltså är det 9 år sedan jag började i sjuan.. NIO ÅR! Det känns faktiskt som om det vore igår,
ne inte riktigt men ni fattar. Man minns ju så allt väl..
Tänka er att när jag gick i kan det ha vart femman, sexan?! Så svor jag på att jag skulle aldrig i hela
mitt liv röka, pröva droger eller ha analsex.. Haha.. Ja visst det löftet höll jag ju.. eller inte..
Att allt kan ändras så fort, i sjuan så började jag röka, sommaren där vart jag av med oskulden..

En sommar var jag och Elena (sorry hehe) helt maniska på att äta chips.. Ni kommer nog inte tro mig,
men EN VARSIN chips påse VARJE DAG åt vi.. Haha! Jag fattar inte att vi inte gick upp i vikt..
Jag var/är såld på dill och gräslök. Och Elena körde på sour cream and onion..
Dom chipsen har jag faktiskt lärt mig äta nu, förr fick jag kväljningar av dom.. Ni ser allt ändras !
Jag och Elena har nu kännt varandra i TIO år. Jag är så glad att jag har henne i mitt liv.
Äkta vänskap. Även om vi inte hörs av så pratar vi med varandra som om vi setts dagen innan när
vi väl pratas vid... Längtar till imorgon, då ska jag nämligen hem till penis :D !

Jag saknar min klass på kristine, faktiskt.. Det är inte alla som berättar för 20 pers samtidigt att man
är gravid.. Hoppas på en återträff snart. När nu någon ska ta tag i det.. HAHA!

Jag skulle kunna skriva en massa minnen om mina kära vänner, men då skulle jag få sitta hela natten.
Så jag ger er lite i taget..

Jag hoppas på att jag får träffa Bodil i veckan, den tjejen har berört mig så mycket och på så många sätt.
När vi bodde båda två i hälsinggården så brukade vi träffas och röka o dricka the på balkongen och prata
minnen i flera timmar. Och vi skrattar så himla mycket då. För vi har vart med  om en hel del kan jag lova.
De mesta skulle jag nog inte ens vilja dela med mig av här haha.. En del skulle nog tro att vi var dumma i
huvudet.. Men jag kan berätta en..

Bodil hade en pojkvän i Toftbyn när vi gick i femman tror jag bestämt att det var.
Vi fick för oss att vi skulle cykla dit. Så vi hoppade upp på våra cyklar och satte på våra krukor.
haha ja vi fick lov att ha det på oss om vi skulle cykla enda dit. Lika hade vi också, så båda kom vi
på cykel med röd hjälm. Svårt att förklara men när man kommer från sundborn till toftbyn så är det
en rätt skarp kurva, när vi kom dit var vi så trötta så vi frågade en tant som var ute på gården hur
långt det var till toftbyn.. Hon svarade - "runt hörnet" .. Haha!
ja ni kanske inte tycker att det är så kul. Men varje gång jag åker förbi där så kan jag inte hålla mig
för skratt !! :D !

____________________________________________________________________________

Kärlek mot alla andra känner jag, men mot mig själv känner jag just nu bara förakt..
Provade en bh idag på stan och seriöst så höll jag på att spy när jag såg mig själv
i spegeln. Tankarna kom.. Hur kan man leva såhär? vem kan älska mig när jag ser ut såhär?
Nu vet jag varför folk glor.. Osv osv..
Men sen får jag påminna mig själv om att jag är faktiskt inte så tjock, även om jag vissa gånger
kan känna mig som en vandrande brylé pudding..
och sen får jag även tänka på att jag vägde 12 kg MER , INNAN jag vart gravid.
Och då hade jag inga funderingar över att jag var tjock. vilket jag såklart var, och som jag även sett på
kort såhär i efterhand..
Är väl för att jag har mens nu, känner mig alltid svullen då.. Men det går över..

Svettas som en gris just nu, hoppas för guds skull att jag inte blir sjuk IGEN!
Eller igen och igen, har ju fortfarande bihåleinflammtion som kan ta ett antal veckor innan
man blir fri från alla besvär..

.....
Lyckades med en jag trodde var omöjligt idag..
Bet mig under tungan.. Haha.. Tog kort på det nyss men kameran vill inte överföra till datan..
får väl se om det kommer framöver..
Nog för att jag är matmissbrukare, men va fan någon gräns finns det väl.. ?! haha..

Nej nu ska jag ta och spela på ja ni vet ju, king.com ..

Kyss o smek




Mitt allt här i världen !!!

_________________________________________________________



Syster och jag..
Lika ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0