Tonight the night we gonna make it happend

What can i do to make you love me ?
What can i do to make you care ?!
What can i do to make you feel this?!

Mötet på stan idag gick dunder bra :D Är nu inskriven i vikariepoolen för varpans distrikt,
barnomsorg och elevassistent :D Ska bara fixa utdrag från polisregistret så är allt klart sen.
Får man sitta och hålla tummarna att det är någon som ringer !!

Var även till ams och redovisat vad jag har sökt och va jag har gjort, mycket beröm fick jag :P

Är konstigt nog inte alls så trött som jag borde vara, jag gick till sängs runt kvart över ett igår och
precis när jag lagt mig så vaknar Lucas.. Jag hade ju pissont i huvudet.. men vi somnade väl runt
halv fyra tror jag.. sen upp kl nio.. huvudvärken var såklart kvar men liite bättre än igår kväll..

När jag gick på högstadiet så åkte jag ju buss till och från skolan varje dag, det var så skönt att
sätta sig på bussen och dra på sig hörlurarna och bara vila vägen till skolan.
Och alltid så satte man sig långt bak.. Och ja, ränderna går inte ur.. Man kan inte lära en gammal hund
att sitta.. jag sätter mig fortfarande långt bak. Nästan lite pinsamt haha..
Jag klarar verkligen inte av att åka buss alltså.. Imorse när jag satt mig på bussen vart jag lite glad
och tänkte haha jag mår inte illa.. men när vi närmar oss östborn så har jag spyorna upp i halsen..
bara att blunda o fukusera på annat.. det gick ju vägen.. samma sak på hemresan men då vart jag
spyfärdig såfort jag stigit på .. haha.. ILLA!!

Imorgon ska jag på möte klockan elva, håll tummarna allihopa! Som tur var ska mamma också in till stan
till klockan elva :D vilket betyder att jag slipper åka buss! JIPPI! kommer väl bli nog illamående endå på
mötet !! MEN efter mötet ska jag träffa en mycket kär gammal vän , min Bolan :D det var inte igår må jag säga..
Kan det vara ett år sedan ?! Usch va hemskt! Men imorgon ska vi ses :D Längtar !!

På kvällskvisten fick jag ett ryck och plocka undan granen, bytte gardiner och dammsög hela lägenheten..
haha.. Nu finns det endast en ljusstake kvar uppe och den får vara kvar ett tag till..
den står i köksfönstret och den ger ifrån sig ett sånt mysigt och behagligt sken.. :)

Christer fick en liten överraskning när jag kom hem, ett fånge rosa rosor :D
Och Lucas fick ett par sköna tofflor :D!
Mina älskade pojkar !

Nehepp, ska ta o spela lite.. hehe..

Kyss o smek - vuxenlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0