tired tired tired


Nu tycker jag faktiskt att ni som läser kan lämna en liten kommentar. TACK!

Var aptrött imorse när Lucas vaknade. Men har väl mig själv att skylla.
Var uppe alldeles för länge, gick väl i sängs strax före tre.. Ja det är fan
beroende framkallande att spela spel.. Hela tiden tänker jag "bara en gång till"
så tänker jag väl i två timmar.. Sen pratade jag med Elena på msn, och då vart
jag så jävla hungrig så det var bäst att lägga sig.. Jag är fortfarande sugen på morotskaka,
Elenas mamma hade bakat sån jävla god ! Give me !!
Var så trött där vid tre så jag kunde knappt trycka på tangenterna.. Haha.. Illa!

Har vart halvt frånvarande hela dagen, är så slut i hela kroppen.
La mig och skulle vila när Lucas skulle sova.
Han får sova max en timme annars blir nattningen ett helvete och sen..
När jag tittade på klockan, ja då hade vi sovit i två timmar.. hehe..
Men skönt var det ! Dock somnade ju lilleman sent nu på kvällen..
Undrar när fan jag ska ta och bli frisk då?!
Skulle nog behöva sova ett x antal timmar.. Men jag bara måååste spela.. haha..
Ne senast två ska jag lägga mig inatt.. helst tidigare..

Gjorde så god mat idag , kycklingsallad :D Älskar det ! Finns lite kvar i kylskåpet, och jag
kan lova att det är bra frestande att äta upp det nu..
Men nee det får vänta till lunch imorgon..

Någon som har nått fint ordspråk på typ latin, arabiska, albanska , eller nått annat språk???
Skriv skriv skriv :D !

Nu ska jag spela cake mania och logga in på msn och se om de är nå roligt folk ute..

Kyss o smek ..

Uppdate; Nu är klockan 02.01 och nu säger jag god natt!
Kan sova lugnt nu då jag har fått en ny stjärna på¨mitt kakspel.. hehe..

Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Carpe Diem - klassigt fånga dagen på latin:)

2009-01-28 @ 23:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0