This is our right , this is our time..


Lördagen 3 januari 2009 ;

Efter frukosten så klädde vi på oss och skulle gå hem till Martina o Oliver..
Lucas skrek o grät att han skulle inte ut.. Så fort vi kom ut så skratta han och
höll på.. Välkommen trots! Haha!
Vi var ute hos Martina och lekte en stund, sen gick vi in och blev bjudna på
skit god mat, Kyckling gryta med currysås och ris :D Hon kan laga mat hon det
är ett som är säkert, min fina vän!!
Sen vart det lite the för mig och kaffe för martina.. Jag kommer aldrig bli vuxan nog att
dricka denna äckliga dryck. Kaffe.. Mår illa bara av lukten!
Sen bar det hem och Lucas sov middag.:!
Sen så gjorde jag jätte god mat till kvällsmat - pastasås med paprika, kassler och curry :D
med makaroner. MUMMA.. Christer hann precis äta innan peter kom och hämtade honom..
Linnéa , min kära fina syster var hemma hos oss idag.. Jag o Lucas följde med henne hem
till mamma sen.. Vart kvar där till halv åtta. Linnéa följde med oss hem och vi tittade på
Hipp Hipp Hora - jag tycker att den filmen är bra.. Ni då?!
Och åt en massa chips.. Och skratta en massa!
Sen fick jag nå ryck och började plocka bort lite ljusstakar och tomtar. så nu är det bara
alla julgardiner och lite tomtar på lillemans rum o granen kvar sen är julen borta.
Men Lucas vill så gärna ha granen kvar , så den blir väl att stå uppe någon dag till ..!

Ska och städa kl 10 imorgon bitti.. jag kommer vara halvt död.. fan vid den tiden har man ju
inte vaknat till helt :/ men det är som det är.. Och jag kommer få GÅ hem.. KUL KUL..
Kommer väl ta en timme bara det också.. är väl 6 km eller nått.. Ja så imorgon em ligger jag
nog helt däckad hemma här skulle jag tro..
Nja, kommer nog få nått ryck att slita fram dammsugaren från kartongen nu och dammsuga
imorgon, såg liite damm i hörnet idag ..

Tänkte väl lägga mig i tid, men klockan blir väl som vanligt två eller nått. ska upp tidigt imorgon
och på måndag.. på tisdag kan jag sova lite.. på ons ska jag upp tidigt, tors likaså.. aja..

Ska in på youtube nu.. hade faktiskt lagt ner det ett tag. Men nu har jag hittat min älskling där
Freddan :D! Med videon I melt with you.. finns ingen snyggare.. kommer aldrig att finnas.. !

Kyss o smek - vuxenlek ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0