Takida - handlake village


Idag har jag gått runt som i en bubbla hela dagen..
Allt var bra imorse, ringde alla mina samtal som skulle ringas.
Sen var vi ut och lekte lite i snön en stund.
Kom in och åt mat. Gick på toa och snöt mig och då fick jag lock för örat,
inge konstigt med det. Men sen så börja det susa och det vart svart för ögonen.
Skynda mig ut från toan och satt mig på hallgolvet. Men det gick inte över.
Satt på en film åt Lucas och låg i soffan en stund tills det var dags för lilleman att
sova middag. När vi var påväg till sängen fick jag springa in på toan. Och allt jag ätit
innan kom upp fort som bara den. La mig i sängen och var helt snurrig, helt klen i hela
kroppen. Synen ska vi inte ens tala om. Var livrädd att jag skulle tuppa av.. låg och vilade,
men jag somnade visst.. så Lucas sov liite längre middag än han får göra. Så kvällen vart ju sen.
Nu känns det lite bättre men är lite diffust illamående och lite ostadig..
Men pratade med dom på sjukvårdsrådgiviningen. Fick lov att ringa eftersom jag har bihåleinflammation
och skulle höra av mig om det vart värre på nått vis.
Hon trodde inte att det var nått allvarligt, men om jag var påväg att svimma igen skulle jag ringa dom fort.
Gjorde inget att jag var snurrig..
Hur som helst läskigt var det.. Tur att man inte körde bil lr nått just då...
Fick order att äta honung, visste ni att det innehåller nått som kan bota inflammationer ?
Det visste inte jag. Så nu har jag druckit en kopp varmt vatten o honung och ett kex med honung på.
Det brukade vi äta ofta när vi var små. Hade helt glömt bort hur GOTT det är :D !

______________________________________________________________________________

Jag är så dålig på att höra av mig till mina vänner så det är inte klokt.. Sorry!
Emelie, har försökt kommenterat i din blogg, men det funkar inte ?!

Nu ska jag ta ett snabbspel på king.. hehe..
sen blir det sängen innan ett ska upp tidigt imorgon.
Har lovat Lucas att vi ska till öppna förskolan..

Haha ja just ja de ringde från Kalamata salladsbar idag, ni vet där jag vart på intervju ?
De ville att jag skulle komma på söndag. Glad vart jag.. Men vet ni vad jag skulle få i lön?
INGENTING! Han ville att jag skulle jobba gratis tills jag lärt mig. Jag försökte förklara att man
alltid ska ha betalt endå. Men svårt att kommunicera. Så nej blev inge där!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hallå. hm vad konstigt !

ska vi ta o ses nån dag i nästa vecka? jobbar bara korta dagar då. men är upptagen måndag och tisdag.

puss o kram

2009-01-23 @ 11:40:57
Postat av: Cattis

men gumman då:( fan va otäckt! mår du bättre? hoppas!!



åh det där jävla kalamata e sjuka i huvudet, neze sökte jobb där, dom UTNYTTJAR en som fan, 50 kr i tim skulle hon bara få!



jävla skit ställe! usch!

2009-01-23 @ 12:04:01
URL: http://cahtrinea.blogg.se/
Postat av: Ellie



Hahaha gratis?! Dom är ju för roliga =) hoppas du hittar nåt annat jobb snart då! Tråkigt att bara gå hemma. Kram

2009-01-23 @ 13:20:35
URL: http://elliefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0