Ta mitt liv..


Just idag är jag stark, just idag mår jag bra..

Just idag är jag så nere så det finns inte.. Idag har allt brustit, tårarna har runnit och runnit
idag har jag inte orkar visa mig stark.. Stackars Lucas, vart helt förtvivlad och skulle
kramas en massa min lilla älskling! Jag älskar honom så det gör ont, det gör så ont..

Sitter här nu och mina ögon är alldeles röda och svullna.. Lagomt snygg.. 

Vad gör jag för fel ?! Jag sliter röven av mig för att få ett jobb och vad får jag för det ?!
Jag vet att du sitter där och skrattar din jävel..!! GRATTIS! du har gjort så jag sjunkit ännu mer..

Idag har jag ringt till jag vet faktiskt inte hur många olika ställen och hört om de är i behov av
personal.. Samma svar.. Nej tyvär men skicka gärna in dina uppgifter..
Minns inte ens alla ställen jag ringt, har bara slagit nr från telekatalogen.. Skulle jag ha prickat
av dem skulle de se ut som katalogen fått vattkoppor.. Nej men jag tror jag ringt till nästan alla
företag i telefonkatalogen.. Vad mer kan jag göra ?!
Jag har tittat igenom Ams sida tvåhundra ggr idag, jag har letat på manpower, adecco norska
ams.. ja fan överallt.. Och vet ni? det finns vissa som tycker att jag inte är aktiv nog?!
Ska jag skratta eller gråta ?! Jag valde att gråta..!! HUR ska jag kunna vara mer aktiv ?
snälla kan någon svara på det .?!

En olycka kommer sällan ensam.. Ja den som upptäckte det hade ju rätt ialla fall..
När ska det ta slut ? Hur mycket ska man klara av ?!
Jag orkar inte med fler bakslag nu..
Helst hade jag velat dra, börja om på nytt någonstans.. men jag är för feg.. så jävla feg..!

Jag orkar inte skriva om vad som har  hänt mer idag.. Ni får helt enkelt fråga om ni undrar..
kan hända att jag svarar.. om inte så ja, acceptera det ..

Jag känner att just nu skulle jag vilja ha en vän.. någon att krama om riktigt hårt, någon
som bara fanns där och lät mina tårar rinna.. någon som stöttade mig..
Är det för mycket begärt ?!

Just nu hatar jag vem jag är.. hur jag ser ut.. jag är så ful.. hur klarar jag av att se mig själv
i spegeln varje dag utan att slå sönder spegeln pga av äckel?! Ja det är ett dilemma..
hur kan någon ens tycka om mig ?!

Ja, idag är det självömkan på högsta nivå.. och här blottar jag mig..
MITT SJÄLVFÖRTROENDE ÄR I BOTTEN! LIKASÅ SJÄLVKÄNSLAN!!

VÄRDELÖS - det ordet passar på mig perfekt..
MISSLYCKAD - lika så..


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det är inte roligt att må dåligt. Men tyvärr verkar det ingå i livet ibland!

Men håll ut! Det blir alltid bättre.



kram på dig

2009-01-03 @ 12:21:29
URL: http://vackranovember.blogg.se/
Postat av: Cattis

min lilla fina sofia!!du är så vacker juh...blir så ledsen att att läsa det där:(



men jag vet, VET precis hur du mår o känner,ack så lika vi är....skulle kunna vara jag som skrev juh!!



tänker på dej.saknar dej.finns här, alltid!!



puss

2009-01-04 @ 23:28:06
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0