Never never baby!


Jag vet att jag inte är nån skönhet eller så, om du lämnar mig kan jag dig väl förstå...
Aldrig ska jag sluta älska dig, du är allt jag har och allt jag ber om..



Kul att jag gick upp tidigt imorse för att ringa.. eller inte.. en del var lediga till på onsdag
och en annan växel öppnade kl tio. Men var ingen idé att lägga sig igen fast jag var
dyngtrött. Lucas vaknade i natt och hade växtvärk!

Var iallafall in och pratade jobb idag :D Och de skulle höra av sig, de visste inte om de
behövde nån personal ännu. Men antagligen så ville de ha personal 3 timmar per dag.
Är ju alltid något, eller hur ?!
Träffade på söta Elin också innan hon och Malin skulle till jobbet. Måste komma o hälsa
på dig här någon dag :D !

Åkte ju även buss idag första gången på TVÅ år haha.. Fy fan. Kändes som om jag skulle
spy både in och hem.. Bortskämd att köra bil nu?!
Köpte mig ialla fall ett busskort eftersom jag ska in på onsdag o torsdag också och en enkelbiljett
härifrån kostar 35 kr..
Min buss hem skulle gå 16,20 den kom 16,45 jag trodde att jag skulle frysa arselet av mig,
vilket jag klara mig ifrån.. Busschauffören var lite speciell haha. Han satt o prata för sig själv
hela vägen hem.. Och tog honom typ 10 min o knappa in när jag skulle köpa busskort...
Men efter 5 min på bussen fick  jag halvlägga mig och blunda för att inte spy..
Känns som om jag har spyerna upp i halsen nu också..

Jag var såå jävla sugen på nått gott idag. Men jag har ju slutat med godis..
så idag blev det morotsstavar och dill dip :D det var gott som faen :D !

Lucas somnade tidigt idag, tar väl igen alla timmar han har missat nu..

Christer sitter o tittar på hockey och kommer vara vaken hela natten typ, var tydligen
någon match som börja halv två.. Phuu.. antar att han hinner somna..
Idag har jag tänkt att lägga mig innan tolv ialla fall, har blivit så himla sent nu i flera veckor..
och måste vila upp mig till mötet på torsdag.. usch drömde mardrömmar om det mötet inatt
och idag ringde jag ju ett samtal.. så nu kommer mötet bli ännu värre.. om det är möjligt!!

När ska de komma ut nå nya jobb på Ams ?! Aldrig ?!?!?!?!
Suger ju att jag inte har någon bil.. Fick erbjudande att byta min bil idag mot en Volvo..
jag som sagt att jag aldrig ska ha en volvo.. är inte spec sugen, men är det enda alternativet så.. :/


Kommer allt att ta slut nu ?! Mitt liv kommer rasa samman... varför ?!! Varför ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0