natten..


God Natt god natt..
Har hängt på king.com och samlat ihop en massa stjärnor :D
Nu kan jag sova gott.. Hoppas de ialla fall.. Är rätt täppt i snoken nu
och torr som sahara i halsen :/ ....

Well well.. Min darling ska ju upp om två timmar haha.. kanske ska sitta uppe ?
Ne då tycker han nog att jag är dum i huvudet..
Imorgon vill jag hälsa på farmor o farfar.. får se hur de blir nu när vi är sjuka.
Vill ju inte smitta de gamla människorna.. But i miss them..

Kyss o smek..

Min kära Black bird ska försöka ringa dig imorgon.. Love you my friend ! Puss

Kommentarer
Postat av: Cattis

du som gillar spel gumman borde testa dessa sidor:



www.spelagratis.nu



www.arcadeo.com



www.iq.nu



www.freetetris.org



lycka till min fina o underbara vän

2009-01-22 @ 14:35:31
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0