KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK







Forever and ever fam Klasson/Norberg

Det finns så många sätt att säga det på, men ord kan inte beskriva hur mycket ni betyder för mig.
Ni är allt !


Franska = Je T'aime
Tyska = Ich Liebe Dich
Japanska = Ai Shite Imasu
Italienska = Ti Amo
Kinesiska = Wo Ai Ni
Svenska = Jag Älskar Dig
Grekiska = S'Agapo
Hawaiianska = Aloha Wau la Oe
Hebreiska = Ani Ohev Otakh
Ryska = Ya Lyublyu Tyebya
Albanska = Une Te Dua
Finska = Minä rakastan sinua
Turkiska = Seni Seviyorum
Portugesiska = Eu amo-te
Katalanska = Testimo Molt
Holländska = Ik Houd Van jouw
Danmark = Jeg elsker dig!
Norge = Jeg elsker deg!
Albanska = të dua zemra ime
Arabiska = Ana Behibek (till kvinna) Ana Behibak (till man)
Estniska = Mina armastan sind
Flamländska = Ik zie oe geerne
Franska = Je t'aime
Friesiska:Ik hald fan dei
Gaelic = Ta gra agam ort
Sjörövar språket = Jojoagogo älolososokokoaroro dodoigogo

Kommentarer
Postat av: elena

hejsan kära vän!!

tänkte bara säga att det står albanska två gånger =).. den första betyder "jag älskar dig" och det andra betyder "älskar dig mitt hjärta" =)

puss elena

2009-01-20 @ 06:18:11
Postat av: elena

hej kära vän!

såg att albanska stod två ggr.. den första betyder "jag älskar dig" och den andra betyder "älskar dig mitt hjärta" =)

kram elena

2009-01-20 @ 06:20:22
Postat av: elena

hoppsan, blev visst två gånger =)

2009-01-20 @ 06:20:50
Postat av: Cattis

fan vikken vacker bild på dej!!!

2009-01-20 @ 14:35:19
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0