I wanna be with you..


Hands up, baby hands up give me your love give me give me your love..

Ja, idag sov vi alldels för länge.. Hade ställt klockan tidigt men Christer måste vart så
trött så han stängt av den.. för när vi vakna fick vi en chock haha..
Lucas fick bli utan middagsluren idag annars skulle det blivit på tok försent ikväll..
Han somnade tidigt och sover ännu, hoppas ett tag till.. det med att vakna efter en timme
har faktiskt börjat gå bort nu, ibland vaknar han efter en timme men oftast inte :D !
Jag borde också ligga i sängen, har huvudvärk och vet att jag kommer ha migrän imorgon
så lika bra att jag trycker i mig en panodil innan jag intar sängen eftersom jag ska til stan
med tio bussen imorgon. vill inte missa mötet heller..!! Just ja, måste fan leta reda på mina
betyg också.. bra att jag kom på det nu :p

Har vart och städat idag, Tack Linda för skjutsen dit :D!
Hem gick jag fast Linda erbjöd sig att hämta mig, men det här med att fråga andra om hjälp
och vara beroende av andra det är inte riktigt min melodi.. så jag gick hem, idag igen..
Änt jag duktigt så säg ?! fast idag tror jag det tog lite längre tid.. och det var läskigt eftersom
det var helt mörkt, hade dock fått låna en ficklampa som tur var :D!
Men jag känner att jag måste ha en bil nu.. klarar mig inte utan...
Hoppas att det går bra det jag tänkt göra på bilväg, får reda på det på fredag och isåfall så
åker jag antagligen och hämtar bilen på lördag om det går.. Linda o henne fam skulle antagligen till
Gävle så då åker jag snålskjuts med dom.. haha.. Va skulle jag ta mig till utan henne ?! ...

Jag har fastnat på king.com och kan liksom inte riktigt sluta spela.. haha.. har man en gång börjat
så är det svårt att sluta :/ ..

Duktig nu, jag har inte druckit cola på en vecka.. Good for me..!!

Jag blir så rörd, när någon frågar hur JAG mår. Annars brukar det vara jag som får sitta ner och
lyssna på andras klagan. Tack! Den frågan betydde mycket. Och nu vet jag ju att du också läser
min blogg så this is for you ; Thanks alot my beautiful friend !

Nope ska väl spela lite mer och sen leta reda på mitt betyg..

Kyss o smek - vuxenlek



Ingen skönhet precis. eller va tycker ni ?!
Hoppas att denna blir min i helgen!

Kommentarer
Postat av: cattis

hihi ja gumman jag ska bjuda dej på shusi när jag får råd...det e lite dyrt att göra...men jag lovar jag ska:)



o den på bilden på min blogg är en tagen bild, så bra gör INTE jag haha

2009-01-07 @ 23:11:44
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0