I got a car !


Usch va det tar tid att få Lucas att somna nu för tiden.. Man blir helt matt..
han har precis somnat efter ett x antal timmars läggning.. Fattar inte. Trodde att han skulle däcka klockan
sju eller nått idag eftersom han bara sov nio timmar inatt och endaste 40 min på dagen.. men icke då!
ne ska nog testa att ta bort middagsluren varannan dag eller nått, få se om det blir bättre.
Är han dyngtrött vid fem på em är han nog inte redo att vara utan dags sömnen. Vilket inte jag tror att han
är, men man kan ju testa.. !!

Är skit trött, höll på att somna flera ggr i sängen. Vaknade till av att Lucas dunka sitt huvud rakt över min
läpp så nu har jag fläskläpp.. idag blir det sängen innan klockan tolv ialla fall. Det måste jag hålla.
Ska ju upp tidigt imorgon och förhoppningsvis de kommande dagarna också..
Imorgon ska ja ju in på informationsmöte, Soc skickar mig att börja nå skit som heter Ung i utvecklingen
på mån, tis och torsdagar trodde dom att det var.. Aja.. Är väl bäst att lyda. Får se va de blir av det hela..
Hoppas på att jag blir inringd på dagis istället, men helst av allt skulle jag vilja bli inringd som elevassistent,
det skulle vara ett jobb för mig :D !
mmm duschat skulle jag ha gjort också, men ja våran duschslang är trasig. Skit samma, får gå med fett hår
imorgon. Alltid retar det väl någon ?!

Är så glad att jag har min kära vän, Min martina.. Va skulle jag gjort utan henne ?!
ja menar hur många har en vän som lånar ut en bil?! Och då menar jag inte bara över dagen utan i
tre månader ?! Jag har  den turen! Och jag är så tacksam över att hon är min vän.
Självklart inte bara pga bilen. Utan att hon är så bäst bara :D !!

Ne spela lite innan läggdags..
Kyss o smek

Kommentarer
Postat av: Cattis

men va fan!ung i uteveckling har juh jag gått, det e inte så jävla fraligt vettu1!e rätt okey=) det e juh det jag, syrran, neze och masse gick samtidigt:) o frukost får man varje morgon:)

2009-01-20 @ 00:34:49
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0