Hur kan du locka så mycket glädje ur mig varje dag?


Känns som om jag har klagat på hur jag mår de senaste inläggen, men nu börjar det fan bli riktigt
drygt att vara sjuk.. Idag var jag till tvättstugan sen har jag inte vart utanför dörren, och jag blir så
jävla rastlös då. Imorgon blir det att gå ut en sväng hur jag än mår.. Måste röra på mig lite nu..
Och Lucas blir ju också rastlös av att leka inne..
Har ap ont i käften på högra sidan, eller i käften är det inte utan i käken.. Men men that´s life..
Inatt somnade jag väl runt sex tiden, fick lov att gå upp varje halvtimme och snyta mig och ta en
halstablett och klunka vatten.. kliade i halsen så jag nästan ville sticka ner en kniv och klia o klia..
Hoppas på en bättre natt..
Lucas är nog på väg att få fler tänder tror jag, har fingarna i munnen hela tiden och är allmänt gnällig
och har svårt att somna in.. Var inte så längesen har tillslut somnade.. Så blir lite sömn för honom inatt
för imorgon ska vi upp tidigt.. sov alldeles för länge imorse, fast vi hade ställt klockan haha.. Hur ska det
gå när jag börjar jobba om jag sover fast klockan ringer ?!?!

Fick ett trevligt samtal av Martina idag. Är iofs alltid trevliga samtal men detta var extra trevligt :D
Hoppas vi ska hämta bilen imorgon :D !! va skulle jag göra utan dig vännen ?!
What goes around, comes around.. Så som du har hjlpt mig lär du ju ha lycka resten av livet !

imorgon är det jätte många samtal som ska ringas, har nog redan glömt bort hälften.. Skyller på åldern :P !

Plockade bort de sista (nästan utan julgardinerna på Lucas rum) av julen idag.. Och la in nya mattor och
lite nytt små krafs och det vart så vårigt ! okej ge mig vår nu! Bara känslan att gå utan jacka.. Mmm..
Röksugen vart jag nu också.. Damn.. Hmm, 2 o halvt år sedan sista ciggen.. Ingen idé att börja igen..
men suget kommer och går.. oftast inget alls !

Nu ska jag in på de vanliga king.com och spela harpan.. haha. Like old times..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0