Guess what ??


hemkommen efter en utekväll... Fy faen va folk det var på Etage, vi kom runt kvart i nio och då var det
kö nerefrån och upp. Ja ni kan ju tänka er! När vi gick vid halv tolv var det FORTFARANDE kö in..
Ja herregud, var knappt så man tog sig ut.. ! En del kända ansikten hann jag se under kvällen ialla fall..
jag tyckte att det var riktigt trevlig :D eftersom ett av mina största intressen är att glo på folk så kan ni ju
ana hur kycklig jag var ?! ;P Kön till toan var inte att leka med, men efter sisådär en halv timme så fick man
slå ner arselet på ett as äcklig toa ..  En al kayda snubbe såg vi ockå.. Mystiskt nog så försvann han efter att
poliserna gått .. Hmm.. Ja man kan ju fundera! Dock tror jag att många som var där hade tryckt i sig glosylta..
Vem vet varför de glodde ?! Antingen så är man snygg eller ful.. Cattis tycker ialla fall att jag ser rysk ut.. Hmm ;P!
Ja, hur ska man ta det ?! Hahah !!

Är så förkyld nu så jag kan inte andas genom näsan, det ger mig en del panik känslor, spec när man ligger ner..

Nej jag har ju inte så mycket vettigt att förtälla.. har blivit bjuden på finmiddag imorgon kl sex :D !
Våran dusch har gått sönder.. Christer fick munstycket ( heter det så ?) I ansiktet när han duscha.. haha.!
Ja, hur fan ska jag kunna duscha imorgon då ?! ja det återstår att det ..

Fast jag är trött som en gnu, bara MÅSTE jag spela lite.. Vaknade tidigt imorse och pga av denna jävla
förkylning !!

Sug o svälj

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men ja på LÄGGET ser du rysk ut inte annars haha:)



tack för igår gumman

2009-01-17 @ 19:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0