Fuck me..


We are all the winners
we are all the best..


Idag var det möte i stan, och det var inte alls nått att oroa sig för.. Varför har jag gjort det ?
Människan satt ju o humma på en fråga i en kvartf..år se nästa vecka hur beslutet blir då....
Träffade Bodil efter mötet, min kära bodil.. saknar henne! Äkta vänskap!
Även om vi inte setts på ett år känns det som om det var igår.. Kärlek!

Lucas har busat runt hela dagen och vägrade somna nu på kvällen, har nästan nyss somnat.
Står väl inte på förren han vaknar, han har blitt förkyld o hostar.. Och när han hostar så vaknar han..
Hoppas att han sover en stund till ialla fall..!

Köpte ett par nya skor idag som jag tänkte ha på etage nästa fredag , om jag hinner gå ut dom,
var lite trånga över foten.. ! Ett riktigt kap var det..

Hoppas att det inte är allt för kallt imorgon, har lovat Lucas att vi ska ut och åka pulka.
hans pulka har ju gått sönder, men med en filt i får det funka..

Hoppas på en ljusare framtid, hoppas verkligen att jag får tjänsten som jag sökte igår jag vill
verkligen det. Denna tjänst känner jag otroligt starkt för.. så håll tummarna, men med min
otur så blir väl inte fallet så.. :/
O hoppas att Christer får jobbet som han sökte idag och att vi får en dagisplats till lilleman :D!


Är såå öm vid örat har vart det flera dagar nu, men har trott att det var pga tanden som växer ut,
men idag när vi var hos Linda kände jag bakom örat och jag har en knöl där som är jätte öm :/

Nehepp, ska spela lite sen blir dte sängen om man ska orka med alla upptåg imorgon !

Kyss o smek - vuxenlek..

Just ja, håll tummarna för bilen, ska ringa gubben imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0