Fuck a duck and try to fly


Don`t close your heart to how you feel...

Idag åkte vi buss in till stan vid tio. Lucas var såååå duktig *stolt* han satt still hela vägen in till stan
och det tar endå ca 20minuter.. Hemresan däremot hade han lite myror i brallan. Men satt still större
delen av resan. Kan ju ha vart att han var trött också !
Köpte mig ett nytt linne på stan som jag tänkte ha på fredag då jag ska ut, men när jag kom hem och
provade det så var det för stort :/ Hmm, vi får se. Kan gå om man har ett vitt linne under, så var och lånade
ett av Martina idag ... Vart inte så mycket mer handla på stan, Lucas köpte ett flygplan med bilar som man
kunde lasta på och sen en radiostyrd traktor för sina pengar han fick i julklapp :D
Han var då nöjd över sitt köp för han har lekt hela kvällen med sitt flygplan.. <3

Har inte gjort så mycket mer idag, var hem till Martina o Oliver en sväng efter middagen..
Håller på o bli sjuk :/ Har typ tappat smaksinnet hatar det !! Är torr i ögonen och är allmänt
hängig i kroppen.. Men ska vila upp mig så jag orkar gå ut på fredag för det vill jag inte missa !!
Och är det någon som känner för att stå på VIP listan på Etage på fredag ? Tell me, finns några platser kvar.
Så först till kvarn är det som gäller !! Skicka en kommentar med fullständiga namn eller skicka mig ett mail
[email protected] haha usch jag skämms nästan att skriva min mailadress här.. Jisses..
Men året då den skapades var 2000 , så det var ett tag sedan. Och orkar inte skaffa en ny.. Hmm undrar varför
jag inte får jobb.. Hehehe..

Ne ska väl spela lite på king.com är helt beroende, skönt att det är gratis att spela ialla fall..

Ja just ja, jag har även köpt de dyraste örngottet i hela mitt liv.. ett litet örngott för 79 kr..
Men vad gör man inte för sin son ?`;P Hans idol är ju Bamse och Mumin. Och såg att det hade bamse örngott
på hemtex så det blev helt enkelt ett sånt.. <3

Kyss o smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0