Frånvarande...


Ja har vart lite frånvarande från bloggen i några dagar.. De ggr jag gått in så har det inte funkat..
Vi har ialla fall haft fullt upp.
Lilleman är sjuk, har sån hosta och är jätte snorig. Inatt har han skrikit it sig och sig för örat
hela tiden. Vid elva fick vi till slut i honom alvedon, och vid tjugo över så somnade han vaggandes i
min famn, precis som han var när han var bebis.. Liite tyngre var han nu.. Men sååå mysigt.
Han vaknade dock när jag la ner honom i sängen.. sen somna han o vakna hela natten.
Jag vaknade vid fem tiden av modersinsikten och kände på Lucas, då var han brännhetl..
Hade tänkt att vi skulle få fixa skjuts till sjukhuset idag, men nu är han bara ljummen och säger
att  han inte har ont i örat.. Vi får se hur det blir när han ska sova middag, gör det ont då får mamma
skjutsa in oss på em. Lär väl säkert ta många timmar innan han vill sova middag, han har bara vart

vaken en o halv timme. Han fick sova så länge han ville idag !
Nu tittar han på Bamse :D !

får se om jag ska ta o åka och städa idag, vi tar dagen som den kommer..

Just ja, det blev ingen bil för mig.. Han suttit i fängelse i nio år och hade nyss kommit ut och sa saker
som att han kunde jaga en osv.. så jag ville dra mig ur. men eftersom han sa "har man kommit överrens
om en sak så håller man det" så vågade jag inte.. Haha.. Men vi pratade på tele och då hörde han Lucas och
sa " har du barn? " - ja.. "jaha" ... efter en timme fick jag ett sms, att det inte skulle bli någon affär. TAC
K !
Inte vet jag vad han hade för avsikt från början..

Nehepp, nu ska jag mysa med min lilla älskling !!

- Någon som ska på Etage på fredag ? Jag ska :D


Kommentarer
Postat av: Cattis

åh va läskigt med den där karln o bilden då=/



å JAG ska juh oxå på Etage, med dej, wiii:)



puss

2009-01-12 @ 17:36:56
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0