Crazy


Många skulle nog säga att jag är störd i huvudet eller nått..
Ska ta o börja göra mig klar för kvällen snart. Åker med sju bussen till stan sen med kvart över sju
till Cattis. Sen åker vi ner på stan vid åtta.. Haha.. Vilket farande va ??!
Känner mig just nu inte alltför taggad om jag ska va ärlig.. Har 39 graders feber och känner mig helt slut.
Men sånt är livet ! om jag skulle bli alltför dålig så kan ju mamma hämta mig tidigare.. Men jag vet att
jag kommer ångra mig om jag inte går, och jag har ju sett fram emot det här länge nu.
Blir nog as mycket folk !

Ska kramas med min son nu sen klä på mig.. Huua jag kommer ha skavsår imorgon ska ha mina
nya skor idag .. O dom trycker.. Haha vill man va fin får man lida pin..

Kyss o smek ..

Kommentarer
Postat av: emelie

tack för ditt sms! det värmde ska du veta. hoppas att du har det kul ikväll. och krya på dig.

puss och kram

2009-01-17 @ 00:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0