Bihåleinflammation..


Känns som om huvudet ska sprängas.. Det roliga är att jag bara har inflammation, än så länge på
väster sida. Trycker som satan hur jag än rör huvudet.. usch ja..
Well well that´s life..

Sitter fast i mitt socker beroende igen och det är inte ett dugg kul. Mår dåligt så fort jag stoppat nått
i munnen. Men nu när jag är sjuk känns det som om jag inte orkar bry mig.
Orkar ju knappast gå ut och gå.
Så det blir att ta tag i det här igen när jag blivit friskt! Det ska jag försöka lova mig själv.
Mår ju inte bra av att se mig själv svälla och bli fetare o fetare.. jo för jag blir faktiskt det, har vuxit
flera cm och jag ljuger inte.. Ja det är tragiskt !! Men vi tar nya tag sen..

Idag var jag på info möte om ung utveckling. Det verkar helt okej, men det är mån tis o fredagar.
Haha liite tragiskt var det nog att 5 st av 8 är från svärdsjö/sundborn haha.. Ja se hur det går för
majoriteten som bor här haha ;P !
Och typ alla utom en hade samma handläggare på soc.. Hmm..
Kan nog bli skoj, träffa lite folk och göra nått på dagarna. Fast hoppas ju hellre på att de ringer in
mig från vik poolen.. De hade ännu inte fått mina papper, så de blir tidigast torsdag de ringer in mig..
Så vi får passa på att åka och storhandla redan imorgon, för sen så kan man ju inte ränka med att ens
planering kan hålla.. Kul att komma ut och jobba :D
Håll tummarna för mig nästa vecka, ska jag ringa ett ställe jag ringer ofta haha.. pratade med dom igår
och får jag inte tjänsten som jag har sökt nu så kanske jag kan få en heltidstjänst i maj.. Om det går som
dom hoppas så ska de anställa tio nya då :D ! Så håll tummarna.. tjänsten jag sökt innan är bara 50 procent..

Oj, var klockan så mycket.. hehe.. trodde att hon bara var elva.. Inte undra på att jag är trött..
Ska väl ta mig en snabbis på king.com .. Har ni vart in där ännu ?! 

Kyss o smek


Kommentarer
Postat av: Cattis

haha UU det e bra skit haha:) nej men ärligt det kommer du må bra av, lovar! även om det kan klassas lite som ett "vuxendagis"



jag saknar dej!!skulle behöva ha dej här nu....mår skit...e jätte ledsen:(

2009-01-21 @ 18:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0