baka baka liten kaka..


I stop the world i melt with you...
Jag känner det nu, något är på gång.. Vad det är vette fan.. Hoppas att det är bra!

Idag var jag jätte trött (nähä?) när klockan ringde imorse.. Lucas vaknade i natt och skrek
o skrek. Efter ett  tag kunde han berätta att han hade ont i benen.. Så efter ca en timme
lugnade han ner sig, och jag fick massera benen och då somnade vi.. Då sov jag såå skönt!

Var ut efter frukosten och gick en promenad i pulkan och gick till affärn, skulle köpa lax.. kom hem
med bara bananer.. Ja i bland är inte minnet det bästa ialla fall..

Fick kämpa för att hålla mig vaken när Lucas sov middag, och det klarade jag av.
Så han sov endast en timme idag. Skönt eftersom han somnade tidigt nu på kvällen!

Var som vanligt hem till grannen, har typ blivit tradition att vi är där på kvällen..
Barnen får leka av sig och vi tittar på unga mödrar.. eller mest jag som tittar och Linda
hänger på datorn.. haha ! Idag bjöd hon på glass och kola sås.. jag är frälst i kola sås :D !!
Ibland kan jag bli så sugen så jag skulle kunna suga ur tuben.. men christer tycker att jag är
dum i huvudet som ens tänker tanken haha.. Nej jag har nog aldrig sugit ur tuben.. än...

Och jag fick ju bara lov att baka en morotskaka idag hehe.. För första gången i mitt liv !
Jag ska också erkänna att jag åt morotskaka för första gången hemma hos elenas morsa här
om dagen, jag har alltid trott att den smakar skit! Ack så fel jag hade !
Och nu står det en form i mitt kylskåp :D !!! Lucas gillade den också skarpt, ville ha mer..
Men han fick nöja sig med en bit och en tallrik gröt.. !

Idag tänkte jag försöka lägga mig ännu tidigare.. ska sikta in mig på senast klockan ett !

Är så kluven på om jag ska bort på lördag eller ej.. Är Christers kompis tjej som fyller år, jag har ju
umgåtts mycket med henne. Men antar att det blir mest christers kompisar som kommer.. Hmm..
Men det är ju hans tjej som fyller år, och jag ser inget konstigt i att jag skulle åka dit.. eller ??!
Ja vi får se.. Verka som christer var lite putt.. Men skulle ju vara kul om han också blev med...

Ne ska väl spela lite som vanligt..
Hoppas att någon kan åka och köpa ett bilbatteri till mig imorgon.. måste ha bilen imorgon kväll
och på fredag.. Hoppas hoppas hoppas !!

*Älskar dig Erik Christer, du är mitt liv. Du och Lucas är mitt allt, we are forever and together we will die*

Kommentarer
Postat av: elena

blev kakan god?

2009-01-29 @ 00:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0