Andra Avenyn!


ÄNTLIGEN så började min favorit serie idag, Andra Avenyn och hela 45 min var avsnittet också :D !
Man vill ju inte att programmet ska ta slut.. men det kommer ju mera !

Var till Martina o Oliver på fm, det var riktigt trevligt. Jag är så glad att jag har henne som vän.
Hon betyder mycket !
Som vanligt åt vi mat där, haha.. usch känner mig som världens tattare..
Jag och Lucas köpte en varsin semla o fikade på idag, ungen åt nästan en hel utan problem
medans jag blev lite lätt illamående efter en halv.. Haha.. Sådan far.. nej då ;P

Känns som om jag kommer att bli sjuk nu också, är snorig, torr i ögonen och börjar få ont i huvudet..
jobbigt värre ! Hoppas att jag är bra imorgon ialla fall.. Har lovat Lucas att vi ska åka buss till stan imorgon.
Blir bara en timme på stan och nästan lika lång tid på buss.. Just nu saknar jag att bo i stan, det ska jag
då säga.. Vilken lyx att kunna gå ner på stan om man känner för det ... Eller passa buss som går en gång
i kvarten.. Ja, här går ju det typ 5 bussar på en dag.. Men endå så trivs jag här, lugnt o fridfullt..
Skulle ju knappast kunna lämna Lucas ute för att snabbt springa in o lämna/hämta nått om man bodde i stan.
Känns inte bra att göra det här heller, men det är ju pga att vi bor ett stenkast från ån..
Linda ska titta på ett hus med fyra längenheter p åtorsdag, hoppas de köper det så kan vi flytta in i en trea ;P
hon måste bara vräka de som bor där först.. haha .. !!

nehepp ska nog ta och spela en snabbis sen inta sängen om man ska orka upp imorgon..
ska nog titta en sväng på kopparstaden också..

So long suckers !

*Bodil, jag saknar dig. Tänker på dig varje dag.. Är bara så chokad.. ska ringa dig i veckan* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0