Älskade barn !


I will always love you !

Sjuk sjuk sjuk.. Näsan är som en kran. Helt ärligt, då jag böjer mig liite fram så droppar det verkligen
likt en kran.. KUL att gå ut imorgon då .. Men jag tänker göra det fast jag är förkyld, Christer sa idag att
även om jag hade mist ett ben skulle jag väl gå ut.. Haha.. !! Ja kanske..

Har inte gjort mycket alls idag, tagit det lugnt. Pendalt mellan soffan o sängen i princip.. Var ut och gick
en snabbis också. Lucas ville ut i skogen..
Idag när jag stod o plockade mina ögonbryn stod Lucas brevid mig och inspeketrade och sa sen efter en
stund "Min mamma, min älskling" och klappa mig på armen. Jag trodde nästan att jag skulle börja gråta
av lycka.. Det mina vänner, är äkta kärlek!! Han var så söt imorse också när jag sa att jag ville ligga kvar en '
liten stund för att mamma är lite sjuk. Då flyger han upp till mig och ger kram o puss å säger "bättre nu"
Ja, hoppas att denna ömhet som min lilla son har består i äldre dagar. Man känner sig så STOLT!!

Jag är så sugen på biffar.. Mmmm.. Blir att göra det till middag imorgon innan jag beger mig till stan,
redan med kvart i sju bussen.. haha.. sen hem till Cattis, funderar på om jag ska göra mig klar där eller
hemma innan jag åker.. Tycker dock att det känns konstigt att åka på en så pass tidig buss uppklädd..
Fast iofs förr i tiden åkte man ju bort den tiden och gick på förfest. så varför inte !
Skulle komma mycket folk på Etage imorgon som jag fattade det, VIP listan är full !
kan inte bestämma vilka kläder jag ska ha heller, vilka problem va ?!
Vet dock att jag bör ha med mig toapapper så jag kan torka snoken.. haha PINSAMT ! Men dock ännu mer
pinsamt om folk ser att man har snigelspår i ansiktet !!

GIVE ME A CAR !!!
Seriöst så börjar snart klättra på väggarna..
JAG MÅSTE HA EN BIL !!!!
Antagligen så kommer de börja ringa in mig från vik poolen nästa vecka, och ja menar
ringer dom kl åtta så ja KUL nästa buss går 10.20 kommer ju knappast få nå jobb då..

SÅ VET DU NÅGON SOM SKA SÄLJA EN BIL ?
ELLER SKA DU SÄLJA ?
LÄMNA EN KOMMENTAR ! JAG ÄR INTRESSERAD AV ALLT !!!

- I melt with you -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0