All by myself...


Ensam är stark var det någon som sa..
Jag undrar, lever denne någon idag ??

Fredag ;
Direkt efter frukost fick vi skynda oss till stan, fixa med lite papper osv.
Köpte även bebiskläder :D Christers kompis ska ha barn, de ska ha tvillingar
och det blir två flickor. Så har köpt två jätte söta klänningar idag som de kan
ha till sommaren :D !!

Sen när vi kom hem så var det bara att äta lunch, sen sov Lucas middag.
Sen efter en timme drog jag iväg och städade.. Kom hem vid sex, gick till affärn
åt mat, sen gick vi på promenad med martina och Oliver.. Kan ni gissa hur jävla
skönt det var att slå sig ner i soffan efter jag hade duschat eller ?? Haha..
Vi hyrde en film ; Dumpad.. den var helt okej.. varken bra lr dålig må jag säga..
Lucas hade köpt ostkrokar, och han måste ha vart sugen.. haha..

Sen när lilleman skulle sova, fick han nå frispel och bara sprang runt och skrattade..
sa att han hade ont i benen att jag skulle massera, men då sa han att det killades och
började tok skratta.. haha han är för go! Men spring i benen har han nog, han har vaknat till
o vridit och vänt på sig.. är väl bara att invänta att han vaknar snart,,

Imorgon har jag lovat Lucas att vi ska åka pulka efter frukosten.. ska bli roligt :D
Sen på em drar jag på 30 års kula i borlänge, ska faktiskt bli riktigt kul.. Hoppas på
det ialla fall :D Först var jag lite velig om jag skulle gå eller ej.. men nu ser jag fram emot det..
Men vad köpa i sista minuten present till en som fyller 30 ???

Igår hade jag ju skrivit ett jätte långt inlägg.. men datorn fitta ju ur..
så skriver igen..
TACK Jocke o Tim som kom hit igår och skulle hjälpa mig att flytta mazdan, men fick nå ryck och
fixade även så att den funkar :D De kopplade ur larmet.. Så nu är den fit for fight..
Men ska överväga om jag ska sälja den eller ej. Den har ju inte gått långt, är inge rostig och det är
ju väldigt snygg! Men jag vill ha en toyota, saknar min gamla pärla!
Så någon som vill köpa Mazda ???

Nu ska jag spela lite tuneringar, haha..
Sen blir det sängen, innan hmm säg.. två då..
kyss o smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0