Aktiv


Would you jump of the bridge if i told you to ?!

Idag har jag verkligen inte legat på latsidan må jag säga. Käkade en banan till frukost
och väntade på att mamma skulle komma o hämta mig.
kvart över tio kom hon, hennen bil ville inte starta så hon fick åka i Rolands. Tacka fan
för att den inte starta var fan 25 minus den tiden.. bbbrrr..
Hade ju tänkt att mamma skulle hämta mig när jag hade städat klart, men när hon i bilen
frågade mig om jag inte hade med mig några vantar så visste jag att det skulle bli att gå hem..
Äger ju inga vantar, men fick låna mammas.. hade ju med mig långkalsonger och musik..
Tog 3 o halv timme och städa idag, jag helt svettig och sedan när jag var klar o skulle gå hem
så kändes de som de frös till is i ansiktet så fort jag öppnade dörren. var ju endast 20 grader kallt då..
Men jag gick, och det tog inte såå lång tid tycker jag 5 km på 25 min. det var väl inte pjåkigt ?!
MEN inget jag vill göra om i denna kyla. men är väl bara att inse att det kommer bli mycket
promnader dit framöver om jag inte får en bil av någon.. Är ju inte alltid någon som kan skjutsa en liksom..

Måndag imorgon, har just nu fem samtal som jag måste ringa. Blir nog säkert fler under dagen..
Blir att gå upp i tid imorgon om man ska hinna ringa alla samtal innan halv tio.
de flesta har bara telefontid till dess.. Håll era tummar att samtalen går bra..

Middagen idag vart köttbullar potatis och brunsås :D mumma.. och morötter också, Lucas favorit :D!
Imorgon blir det Christer som får göra middag eftersom jag är inne i stan då..

Sen fattar jag inte hur man kan gå UPP i vikt av att sluta med godis och läsk?!
Att gå ca en timme varje dag.. HUR är det möjligt ?!!

Nope, ska ta o städa ihop lite här sen är det sängen.. Fast jag inte ens är trött jue..
men sova bör man, annars dör man..
sover gör man ändå dör man..!!

Kyss o smek - vuxenlek

Kommentarer
Postat av: Cattis

kanske att man får muskler att röra på sej, då kan man gå upp i vikt vettu :)



puss sötnos

2009-01-05 @ 15:53:24
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0