God morgon... ...

God morgon...
Lucas vakande innan klockan idag, inte undra på att jag var trött.. blev bara sex timmars sömn,
well får väl försöka sova en stund när jag lägger honom för middagsvilan, som borde bli mycket
tidigare idag.. Egentligen så ska vi ju försöka få rutin att han sover middag mellan 14-14.45, jag kommer
hämta honom från dagmamman vid halv två, så han får sova hemma den första tiden så inte allt blir
nytt direkt.. eller ja, nu funderar jag för mig själv och skriver det jag tänker... Dialog med mig själv..
Kanske ska hämta honom vid ett .........

Jaha ett av de viktiga samtalen är ringda och ja, det blir väl kattpiss av allt.. fan jag med min vanliga
tur va ??
Aldrig ska nått gå bra.. Dock så ringde jag ett annat samtal om jobb och ja jag ska på intervju i mitten
av mars, för kvälls och helg jobb :D JA!!!! skulle vara underbart.. dock är det ju bara ett sommarjobb
men bättre än inget alls..
får verkligen hoppas att jag fixar så jag kan avsäga mig den skiten jag tagit på mig..

Lilleman är fast framför bollibompa, men är dags att klä på oss nu och gå ut en sväng..
vi som inte brukar komma ut förren vid elva.. haha..
kommer väl stupa i säng vid åtta ikväll... nee då är jag inte ens hemma..

kyss o smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0