he´s the man behind the mask..


Christer har ett speciellt sätt att skala mandariner på, detta är ej en
engångs händelse att skalet ser ut såhär.. Det ser jämt ut så, undrar va han
har i tanken ?! ;P

Igår var det melodifestivalen, var väl rätt okej.. Vi hade mys, först badade vi
sen vart det godis, chips och dipp och lite läsk.. Lucas skulle också vara vaken
och se :D !! Vet faktiskt inte va klockan var när han väl somnade, för jag somnade
när jag la honom .. IGEN!! Christer kom in sen och då sa jag scchh han somnade nyss
gick upp och kissade o tittade på klockan då var den två.. så ja, jag sov väl någon timmer,
var trött som bara den så vart raka vägen till sängen där jag supade..
Har/är så jävla trött hela tiden! Fick kämpa idag för att hålla mig vaken och jag lyckades..
Lägger mig då senast halv ett skulle jag tro.. Imorgon är det vardag igen och då blir det
relativt tidiga morgonar.. Nästa vecka är det i princip fullbokat hela veckan , alla dagar..
Och sen så fyller jag ju år i veckan också :D  !
Men den dagen så blir det nog bara fika med familjen, christer ska bort på lördag så jag
tänkte ev ha fika för mina kompisar då, vid fem snåret.. någon som vill komma ??
De flesta av mina vänner som jag har förstått läser ju min blogg... så jag frågar här..

igår för den delen var jag väldigt effektiv, dammsög, bytte sängkläder, bytte gardiner, tvättade...
Har ni som läser min blogg någon gång reflekterat över att jag alltid byter gardiner när jag
byter sängkläder ?! Haha.. Ja jag tröttnar rätt fort må jag säga.. Men nu är det såå mysigt !!
Rosa gardiner i sovrummet, och nå aprikos/rosa i köket.. jag är för övrigt inne i en rosa period,
har bestämt att jag ska måla om sovrummet, ska målas vitt och sen en ljusrosa fond vägg, va tror ni om det ?
Ska sen köra på vitt och rosa i hela sovrummet, utom en skänk som är furu..

Sen så har jag inte riktigt bestämt mig, ska måla om våran hall, den är pytteliten och eftersom vi har vitt
i hela lägenheten vill jag ha nån färg där, men vad ??? Finns tre dörrar i hallen som är vita, och ska sen
köra på vitt skoställ och vit hatthylla.. så ska passa sig bra med vitt.. först tänkte jag svart, men blir så mörkt,
kom gärna förslag med andra fina färger som passar med vitt !! Kanske alla gör men endå..
vilken färg hade DU Valt ??

Jag skulle vilja ha så mycket pengar, finns så mycket jag skulle behöva köpa.. Allrahelst en bil..
SUCK! Varför ska det aldrig bli bra.. Fine nu har jag ju en bil på låms mars ut, och det är jag överlycklig
över. TACK TACK TACK!! Men nu är det bara en månad kvar och om jag inte går och vinner på en lott
vilket jag nog inte gör, för jag har knappt råd med en.. så kommer vi inte ha någon bil.. :S
Men vänta nu, jag fyller ju år :D Ni som kommer på fika och vill köpa med er nått och inte kommer på vad,
jag ska hjälpa er. KÖP EN LOTT  eller flera går också bra ;P

Har även hittat ett par skit söta skor, jag tror att jag är lite sko fetisch, sko och väsk..
Men de är ju bara för söta.. kostar inte mycket heller, ska titta imorgon va skorna jag har va det är för size på dom,
eftersom det är samma märke. orkar dock inte rota fram dom nu..

Nej nu ska jag babbla lite med syster som är hemma i helgen, dock pratar vi på msn men men ..
Ha det bra, vet aldrig när jag uppdaterar nästa gång..

Kyss o smek..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har inget för mig på lördag så jag kommer gärna :)

2009-02-23 @ 08:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0