Sötis...


Idag har vart en halvt stressig dag må jag säga..
Direkt efter frukost så åkte jag och lämnade Lucas hos Linnéa, första gången jag
har barnvakt.. haha.. bra att träna innan han ska börja hos dagmamman..
Jag åkte och städade.. Kom sen lagomt till Linnéa hade gjort lunch ;P
Sen efter lilleman sovit middag så åkte vi till stan, fixade en massa saker på banken osv..
Sen bestämde vi oss för att äta på donken.. Fan jag måste ha blivit jätte känslig mot stress..
Fick i mig de första tuggorna på hamburgaren, men sen tog det stopp, alla tuggor växte i munnen
på mig och jag kunde knappt svälja.. började bli halvt snurrig av allt tjatter..
Lucas åt ingen i princip han heller, så han fick ta med sig i bilen och där slank det mesta ner,
han klarar inte heller av att äta med mycket människor..

Hoppas hoppas att vi får besök i mars, skulle vara så kul :D !

Hoppas även att jag får ett jobb, så vi kan köpa en bil.. så man kan sluta må dåligt över
den jävla ekonomin man har.. att man kan unna sig själv nått.. att man kan hitta på nått..
Ja det är ju det med pengar som sätter sån oro på mig, man kan inte heller förlita sig på
att om man inte får ett enda jävla jobb att man får pengar av soc.. Nepp vi har ju själva
upplevt det då vi vart nekade.. så nu sitter vi i ännu mer skit, inkasso..
Många säger att det löser sig alltid och ja det har faktiskt gjort det med de mesta..
Jag har fått låna en bil, vi kunde skjuta upp och välja betfri månad på en del räkningar,
men vi fick även inkasso, MEN det kunde blivit värre.. Visst är det väl så att det kunde alltid
ha blivit det ?! Ne ge mig ett jobb, en bra lön.. så då mina vänner kommer jag må så jävla mycket bättre..
Känna att man lever ! Fan va skönt det skulle vara.. Men jag är helt hundra på att jag kommer
få ett sommarjobb iaf, bättre det än inget och de är ju så de flesta får fast tjänst..
men sommaren, det är såå långt dit.. jag vill ha jobb nu..

Emelie, kom hit på lördag du :D Martina kommer också..  Ska vi säga vid fem ? halv sex ?
Är det någon mer som vill komma, just tell me.. !!

Nu ska jag ta och kika runt här lite.. sen blir det sängen ska upp till Bvc tidigt imorgon, sen blir
dey fullt upp..




världens vackraste...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0