sömntuta


Vet inte vad som hänt med mig.. Är så extremt trött.. Kanske blir bättre nu när våren är påväg
och man får glimta lite på solen.. eller vad tror ni ??
Jag somnade visst när jag la Lucas igår, vet ej när jag somnade runt halv tio skulle jag tro..
Vaknade sen och trodde att jag sovit hur länge som helst, då var klockan 22.40.. Gick o pissade
sen vart det raka vägen i sängen igen och jag slocknade som en stock..
Ska faktiskt erkänna att jag somnade när han sov middag idag också..
Fick kämpa för att hålla mig vaken när jag la honom nu på kvällen..
Ja jag säger ju det extremt trött! Kors i taket att jag är vaken så pass sent som nu.. haha..
Ska upp tidigt imorgon, vid tio ska jag hämta upp tjejen som jag är kontaktperson åt i bojsen
och då ska jag hinna tanka, åka förbi och hälsa på Lisa och lilla Quentin, äte frukost, klä på mig..
You name it.. så antar att jag lär lägga mig snart!!

Tack för alla gratulationer igår :D ! Imorgon kommer Emelie och Martina o Oliver hit , ska bli skojj :D !

Idag gjorde vi jätte fina handavtryck på Öppna förskolan som vi ramat in och satt upp idag..
Har även storhandlat idag..
Käkat pizza.. :P för mina födelsedagspengar ;P! 
tittat på två filmer, step brothers haha den var jue kul och sen rally brudar.. den var väl inge spec..

Har nyss sökt SEX JOBB!!! Fan nått lär man väl få ??
Hoppas att det går bra på jobb intervjun i mitten av mars, grannen ska också dit, hon tror
dock att det är större chans att jag får.. Ja vi får se.. Jag kan ju börja direkt!!

Nope nu ska jag ta o göra mig klar.. borsta tänderna igen för de smakar fortfarande vitlökssås :P
Åt pizza från Chic förresten, de har asgod kebab pizza... Kebabpizza special, med strips på :D!

Kyss o smek..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0