she´s back...


Im back again.. !!
Jag har vart så jävla trött de senaste kvällarna så jag har somnat när jag lagt Lucas
och sen knappt orkat gå upp o släcka lampor och borsta tänder.. Helt slut har jag vart!
Är fortfarande rätt klen i kroppen men börjar bli bättre.
Var ju till farbror doktorn i onsdags för jag har haft så tungt att andas nu i ca två veckor,
har ju intalat mig själv att det är inbillning att det är för att jag är så otroligt spänd i nacke
och axlar, och så även i halsen.. Men tillslut vart det outhärdligt, jobbigt att dra efter andan
stup i kvarten.. Doktorn titta i näsan och sa Hmm hmm ja inte konstigt då..
Vadå ?? ?Jo du hade ju bihålsinflammation här för en månad sedan och du har fortfarande det,
du är heöt igensvullen i ena näshålan.. JAHA !!! Jag som nästan bara andas med näsan..
Fick kortison nässpray som jag ska ta morgon o kväll i två veckor, men emma tipsade om någon
super kur nu som jag ska testa i helgen.. tycker inte om att ta en massa skit !
Fick även mer medicin utskriven, ska börja ta min astma medicin nu igen efter sidådär 8 år..
Ska ta det morgon o kväll fram till våren iaf så skulle vi se sen..
smakar pekkel, sen så tycker jag som sagt inte om att ta en massa skit.. dumt att skapa ett till
beroende, för blir väl så mycket också att man lurar hjärnan att det blir lättare att andas om man
tar medicinen ??!! Hjärnan är fantastisk..

Har bestämt att jag måste börja ta hand om min kropp och min själ nu.
Så jag har bestämt att jag ska ta ett minst 10 min bad varje dag eller kväll bara för att slappna av..
Igår badade jag i 30 min och masserade mina axlar hela tiden jag var helt mör och go efter det !!
Hoppas få tid för healing snart också, men där kommer jag nog få en utskällning om att jag inte
sköter om mig själv..

Vad har jag gjort idag då ? Jo vi var på öppna förskolan på fm..
sen så var jag o Emelie på bio på kvällen :D
Jätte trevligt, hoppas vi kan dra ihop nått när jag fyller år också :D !!
Kul att träffas vännen !!

Imorgon ska vi nog in till stan och titta på glasögon åt älsklingen, såg ett par jätte söta mumin
glasögon, han är ju frälst i mumin så då kanske det funkar :p får hoppas det..

står inte på förren han börjar hos dagmamman heller, måste försöka få honom isäng tidigare,
men åter till dilemmat att jag vet inte hur.. kanske löser sig när han har gått där ett tag för han
lär ju bli mer trött då.. Och att vi verkligen går upp samma tid varje dag gör nog mycket, nu kan
vi ju ta sovmorgon ibland och gå upp ännu tidigare ibland.. Mmm..

Har hittat ett jobb som jag skulle vilja ha, 20 tim i veckan, skulle passa perfekt, men så var de det
här med erfarenhet av just det jobbet.. Ja.. SKIT OCKSÅ! men jag ska söka det ska jag !!

Nu svider det i mina ögon, men ska ta och se en film tror jag.. vi får se..

kyss o smek ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0