Say what ??


Kom på en sak idag, varför gestikulerar jämt folk som pratar i telefon ??
Fan va löjligt det ser ut.. Jag gör det vädigt mycket, mer när jag pratar i telefon
än öga mot öga.. weird..

somnade visst när Lucas sov middag så nu är jag inge trött..
SUCK !! Ska väl försöka lägga mig om en stund..
Först ska jag försöka koppla av, inre stress tror jag visst det kallas..
Hur fan ska man komma över den då??
HELP ME!!!

Imorgon bär det av till farbror doktorn, mitt i Lucas sova-middag tid.. Ja det får gå som
det går, han blir väl att springa runt hela VC och härja.. Synd att han inte vill sova
i vagnen ... Får hoppas han somnar i bilen på vägen hem, sen ska jag till Cattis...

Ska nog ta o spela nått parti på king.com nu innan sängen..

ANDAS SOFIA ANDAS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0