Samvetskval..


So, so you think you can tell ??

Måndag; ny vecka, nya tag eller hur ?
När jag väckte Lucas imorse bara tittade han på mig och sa "mamma vi sover mer" och la sig på min
arm och somnade om.. Haha snacka om att vara trött !
men vi kom iväg ialla fall.. Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska säga om dagmamman..
Är såå kluven nu. För det första så har hon både hund, katt, kanin och hästar. Visst är det kul med djur.
Men tycker det är så jävla konstigt att INGEN informerat om att hon har det !
Ska ringa rektorn imorgon faktiskt, ja menar de kan ju inte veta om någon är allergisk eller jätte rädd för
tex hundar.. Sen så sitter dagmamman o berättar att hunden fått många hårda smällar av små barn innan
den kom hem till dom och att hunden nu är lite reserverad mot barn. Men att den är snäll..
Undrar hur hon kan veta det ? hennes egna barn är 24 och 18 år. Hon har inga små barn hemma hos sig.
Jag undrar hur hunden kommer att reagera när Lucas kommer dit och ska ha uppmärksamhet från hundens
"mamma"? Hunden vart nästan sur idag när vi var där.. Och tänk då om Lucas vill leka med hunden och hunden
får minnen från när den vart slagen av barn.. vad händer då? Jo antagligen så kommer den ju bita Lucas..
Jag känner mig inte alls trygg i att lämna honom där. sen känns det jävligt meningslöst att lämna honom
där eftersom han blir det enda barnet.. Hm varför har alla andra tackat nej mån tro ?!
ja menar jag är endå hemma, varför ska jag då lämna honom.. hade vart en annan sak om han skulle få umgås
med andra barn.. Hm, ja vi får väl se. Har ju tackat ja till platsen.. men man kan ju alltid säga upp den om
det inte funkar.. !!

Efter vi hade vart hos dagmamman var vi hem till Oliver o Martina , barnen härja runt så det såg ut som det
gått en orkan genom huset.. haha!
Åt lite mat och drack thé :D
ska köpa med mig fika och gå dit imorgon för att kompensera för all mat vi fått.. haha!

Har inte gjort så mycket mer idag..

King.com funkade inte igår.. höll på att få tuppjuck. Elin var online på msn då så vi snacka länge :D!

Kyss o smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0