panikångest


Svårt att andas.. vart mycket stress nu den senaste tiden, mer än vanligt..
Mycket oro också.. Jävla skit ! Hatar när jag får känslan av att jag inte kan
andas, fast jag mcyket väl kan det.. Psyket sitter det i.. Panikångest !!
Det är inte roligt kan jag lova..
Så nu ska jag försöka ta allt i ett lugnt tempo, jag måste för min hälsas skull..
Imorgon bitti kommer det säkert bli lite stress, men sen så ska vi köra med lugna
puckar.. Försöka ialla fall.. !
En redig massage skulle jag behöva, någon som kan ställa upp ?
Jag kan betala :D !!

Sitter här i tvrummet med tända ljus :D ! Vart så stor golvyta efter att vi gjorde om här hemma,
och jag ångrar verkligen att jag inte köpte en lampa idag på stan.. Jag tänker fortfarande på
den, men jag var för snål! Ska fjäska lite för mamma o höra om om han gå förbi och köpa den,
om det finns någon kvar. De sålde ut dom för under halva priset, så ska väl ha tur om det finns
någon kvar. Hoppas mamma kan gå och titta !

Var ju på möte idag på arbetsförmedlingen, Lucas var med mamma på stan.
Sen när jag var klar vid elva så bjöd mamma på hamburgare :D ! Thanks !
Som vanligt var jag ju ute i sista minuten, jag fick verkligen kuta till mötet, men jag var där
2 min över och vi var på tisken parkeringen när klockan var 5 i tio.. Så jag sprnag och mötte mamma,
lämnade Lucas och berättade att han hade banan och vatten osv, och sen sprang som en idiot
till mötet ¨- allt på bara 7 minuter ! Duktig idiot..

Antar att det är många som känner mig som läser denna blogg ?
Är det sant att jag är segast i kommun ??
Christer säger att jag aldrig kan hålla tider utan att jag alltid kommer ca en timme
efter vad jag har sagt.. Linda säger likadant.. och jag tror martina också håller med..
Va säger ni, är det så ??!

imorgon blir det öppna förskolan, så får Lucas leka av sig lite.. sen på kvällen vettefan vad
som händer.. ska höra med martina om inte de vill komma hit och se på film eller nått.
Är ju så tråkigt att vara ensam, även om Lucas är hemma..
Annars så blir det mys bara jag o min älskade son !
Linnéa kommer ju hem ihelgen också, så hon kommer säkert komma hit  !

det får vara allt för idag.
Kyss o smek



Lika ??

en del säger även att jag är lik denna primadonna, va tycker ni ?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0