pain is all i feel


Pain Pain Pain !!

Svider så jävlans mycket vid båda mina äggstockar så jag fäller en tår då och då..
Imorgon blir det att ringa gyn, måste ha en tid ! Har ju haft vissa problem över ett
halvår nu.. Men bara inte vågat ta tag i det ! Men nu kan jag inte vänta längre..
Hoppas att jag får en tid imorgon, får se hur allvarligt de tycker att det är..
Pratade med sjukvårdsrådgivningen och hon frågade mig flera ggr om jag hade feber,
nej svarade jag.. Men tog tempen efter och då hade jag 38,4.. Men över natten bör jag ju
klara mig!!

Idag har vi inte gjort så mycket, var hem till Martina o Oliver fick jätte god mat :D
Sen så hade vi köpt med oss bulle , så vi fikade lite och för första gången i mitt liv
så hade jag mjölk i théet .. var väl sådär.. ! Dricker ju thé utan socker nu för tiden..

Sen så var vi barnvakt åt Jepser för Linda skulle på möte..
Sen åt vi lite.. köpte glass av glassbilen..
sen kom Julle hit en sväng, Lucas tjatade så att han ville leka med honom :D !

Ska titta om det har kommit ut nå mer jobb på ams nu..


Kyss o smek




Kommentarer
Postat av: jennifer

haha ja för mig räcker dte nog med två barn!max tre man ska aldrig säga aldrig-men precis som du av egen erfarenhet vet jag att det är svårt att få den kärlek och uppmärksamhet man behöver när man har många syskon.!!=D ja dte där med plåten är väl mer att jag inte vill bli en bullmamma som många blir.jag tycker inte att andra ska lägga sig i så mycket hur man är som mamma osv,som tyvärr många gör,utan huvudsaken är att ens barn får kärlek och att man fostrar den till en bra person sen spelar dte ingen roll om man bor i kollektiv eller vad dte nu kan vara=P

2009-02-04 @ 19:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0