Nothing gonna stop us now..


Ja vi var ut en sväng på fm typ tio minuter innan Lucas vart grinig och ville in..
Just nu är det film för hela slanten för ungen min.
Vill inte att han ska se på tv så mycket, nu är det ju ännu mer intressant eftersom
vi har bytt tv och bytt tvbänk = nu står den längre ner..

Åt lite mat när vi kom in, rester från igår min super goda köttfärssås :D med MYCKET vitlök,
hehe Linda frågade mig om jag hade ätit vitlök idag för det stank, haha!

Sen sov lilleman middag en kort en, när han vakna läste vi och busade i sängen och lyssnade
på Karlsson på taket låten om och om igen.. Nu vet jag vart Lucas har fått HurrahurraHurra ifrån ;P

Har ju ont i halsen och har idag testat det jag läste för länge sedan någonstans att ta tandborsten
och trycke på halsmandlarna med skaftet, och voila det kom såna där äckliga prickar upp..
men tog nog i liite hårt, blödde lite på ena halsmandeln.. men men!!

Vart lite orolig för min vilopuls idag 115 mätte jag den till tre ggr :S
Men är ju mycket stressad och sen har jag ju en förkylning på g..
Har fått sådär cp tungt att andas, är ju ångesten.. måste typ gäspa för att få luft känns
det som , men det är ju bara psykiskt jag vet.. men det är obehagligt!!

Imorgon bitti ska vi infinna oss på Ögonmottagningen med Lucas, han ska få dropp
och sen bli undersökt, men gråter han och inte vill samarbeta vilken jag tror att fallet blir så
går det inte att göra någon undersökning och då måste dom söva honom :S
Så håll tummarna för att det lyckas.. Ska muta honom som bara den , ja alla medel är till låtna
efter dropparna som man inte ser ett skit av så ska jag muta honom med glass eller nått i cafeterian
sen så får han köpa med sig nått gott till undersökningen! Blir att borsta tänderna NOGA imorgon hehe..
Hoppas hoppas hoppas att det går vägen.. tyckte det var jobbigt nog att se när han fick lugnande,
fick hemska flashbacks från när han slutade andas då.. vi fick tom lov att stanna på akuten ett antal
timmar för att de skulle vara säkra på att han tålde den lugnande för man kunde sluta andas av den,
men det gick ju bra..
Så tänkte om de måste söva honom, visst borde man kunna kräva att en läkare ska vara med pga
att man är orolig som mamma ???!! De borde man väl ha rätt till ??

kyss o smek..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0