In this dream


Vi tar våra minnen, gör om dom till nått nytt.. Nån slags verklighet..

Idag har det vart full gas hela dagen må jag säga..
Strax efter att vi ätit frukost kom Martina o Oliver hit, vi skulle hem till Linda och Jesper
och leka en sväng. . Barnen åt mat där.. sen gick vi till affärn, köpte snabbmat till oss och
goda semlor :D ! Barnen fick chokladbollar.. sen gick Oliver o Martina hem för att Lucas skulle
sova middag, han somnade på tre röda.. när han vaknade så fixade vi ordning inne i sovrummet,
ställde in hans växa säng och Lucas valde en tavla som han ville ha ovanför sängen. Vart jätte mysigt!
Sen gjorde vi lite mat och åt.. Klädde på oss för att möta Martina o Oliver.. Oliver tyckte det var så
kul att leka med Lucas thomaståget bana så han ville komma igen :D! 
De var här en stund, sen följde vi med dom en bit hem så de fick leka i snöhögarna..
Ja ni ser.. Full gas ! :D !!

På kvällen hade han lite svårt att somna in.. Och jag fick nå ryck och gjorde om i vardagsrummet
nu också :D ! Har jag väl fått för mig en sak måste jag göra det direkt.. skulle vilja byta gardiner
också, men får vänta ska jag börja riva i skåpen vaknar nog lilleman..

Imorgon ska jag på möte på arbetsförmedlingen, mamma ska ha Lucas.. Bara hon hinner bli klar
till klockan tio.. Hoppas!

Nehepp ska kika lite på busted.. sen försöka hitta nå gamlagodingar på youtube eller nått..
och ja förmodligen spela..

Kyss o smek !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0