In my heart!


I, i wish you were here...

Lördag ; Var jag på 30års fest, jag hade sååå jävlig kul! Kändes typ som man var 16 igen..haha!
Var nykter som vanligt! Tror folk börjar bli mer och mer sugna på att supa ner mig.
Förr var det ingen som brydde sig. Men nu är alla på en hela tiden att jag ska dricka, för de
vill se mig full osv.. Jag har förklarat att de vill dom inte alls.. Usch jag skäms ju nästan nu när jag
tänker på hur jag var när jag drack.. haha.. Ung och dum kan man verkligen säga!
Det bjöds på tacos. Men saknade min creame fraiche. Vad  har ni, gräddfil eller creame fraiche??
men annars så var maten jätte god !
Roligaste på hela kvällen må jag säga att var när jag skulle öppna toa dörren.. var lite svårtöppnad
och jag tänkte äh va fan gammalt hus, trög dörr.. Så jag tar i och upp flyger dörren, men jag ser att maria
sitter på toan.. haha! Sen kommer hon ut och berättar att hon hade sett haspen flyga sin väg sen var dörren
öppen..haha! Alltså tog jag i så hård så jag drog sönder haspen..haha! Det var kul!! Faan vad vi skratta!!
Cattis var med mig, det var trevligt. Tror hon också tyckte de var skoj ? Jag får be om ursäkt för att de
var som de är på festen!!
De är ju lite spec, men jag älskar dessa människor.. saknar deras umgänge! Får det bli ändring på!
Såå synd att inte min andra hälft - min man orkade följa med.. hade vart så mycket roligare då..
Like old times !!

När vi endå är inne på min man så passar jag på och skriver att jag älskar denna människa så jävla
mycket.. Mina känslor svämmar över. Han betyder så jävla mycket för mig!
Alla förhållande har svackor, nu har vi kommit upp ur en svacka och vi har det bättre än vi någonsin
har haft det ! Sen så lär vi ju känna varandra mer och mer..
det är helt otroligt att han älskar mig, fast han känner mig! Han vet typ alla mina fel och brister, men
det gör honom ingenting. för han älskar mig för den jag ÄR! Är så lycklig!
Tänk att jag fann mitt livs kärlek va :D !!

Idag har vart en lugn dag, inte för att jag har vart trött, kom hem från festen vid tio haha..
Vi har vart till lekparken, åkt pulka. Hälsat på farmor o farfar. Jessica har vart här. Vi har vart
hos jeppe o Linda. badat. ätit.. ja..

Imorgon bitti ska vi hälsa på dagmamman :D !!
Har redan tackat ja till platsen, så HOPPAS hon verkar bra!!

Nu ska jag spela, ni vet redan vart så jag säger inget!!

*Fina flickor fiser inte, dom vågar inte släppa loss*

Kommentarer
Postat av: Cattis

gumman, inga ursäkter här inte:) vet du hur KUL jag hade på festen?=) o hur roliga dom var haha. lite udda men roliga:) så ingen fara!hoppas du tar med mej dit flera gånger!



puss min finaste vän

2009-02-04 @ 12:39:22
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0