Im hungry..


Jag som var eld och lågor och trodde att jag skulle kunna lyckas med detta..
men efter ett samtal togs jag ner från min bubbla, tillbaka till den dystra verkligheten..
Detta blir nog kattskit av allt.. Ska ringa lite samtal om just detta imorgon..
Har även ca tio andra samtal jag måste ringa också... såna dagar får man ta ibland,
så blir nog inne större delen av fm, men sen så kommer väl ingen jag ska prata med vara
tillgänglig, brukar vara så.. Sen på em har jag lite annat att göra, ska hem till Cattis vid halv sex
är lite nervös men det ska nog gå bra ska vi se...

har även beslutsångest vilka glasögon bågar jag ska införskaffa mig... blir nog ett par bruna..
JA ni läste rätt, BRUNA!! Fan jag har haft svarta så länge, har ett par silver så får bli bruna : D

Jag skulle ta mig ett avkopplande bad idag, men lilleman ville också bada, kunde ju inte säga nej då
vi fått tvingat honom i badet de senaste veckorna, men vi myste o badade med tända ljus..
det var mysigt.. Läggningen gick mindre bra vill jag lova, han somnade väl runt halv elva..SUCK!!
Så imorgon blir det MAX 45 min vila.. vi får se hur det går då..

Nu ska jag snacka vidare på msn, Linnéa är dock segast i kommun...

*Grattis Lisa och Patric som fick en son som ska heta Quentin idag :D *

kyss o smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0