I will always Love You!


Alla hjärtans dag idag :D Glad sån på er då!
Tycker inte att denna dag är spec längre, när man var yngre tyckte jag att denna
dag var ganska stor, but not anymore..

Vi tog det lugnt imorse när vi vaknade, jag och Lucas snarkade ikapp länge, Christer försökte
väcka oss, men båda bara titta på honom och somna om.. Haha sådan mor sådan son..
Gick och tvättade, sen handlade lite efter frukosten...
Tog det lugnt hela fm, sen sov lilleman..
Efter det så gjorde vi potatisgratäng med mycket vitlök (tror ni jag gillar vitlök lr ;P)
och gott kött :D ! Fick nå ryck och bakade bullar också :D Lucas var duktig och hjälpte mig
med smeten, men sen när de skulle läggas på plåten var han snabb som bara den och knyckte
en massa ogräddade bullar.. men ja det är ju fruktansvärt gott ;P! 
Cattis kom och var här en sväng också, jag var nog himla osocial, hon kom mitt i matlagningg/bullbak. *sorry*
Lucas fick en bilmatta av henne, han vart såå glad :D ! Tack så hemskt mycket..
Jag fick dumplings, tack tack tack PLUS sås och doppa i.. så nu vet ni vad jag äter till lunch imorgon,
enda sedan jag åt sån hemma hos hennes pappa så blir jag sugen då och då..

Efter maten gick vi ut en stund, kände att jag behövde luft om jag inte skulle smälta bort..
Tog en tur med pulkan, jag och Lucas satt i och Christer sprang med oss ;P Haha..
Såå kul !!
Sen vart det mjölk och bulle..
Tittade på en dennis film och myste i soffan med lite godis och chips..
Har blivit mycket gott nu på senaste.. men imorgon är det slut med det.. lr hmm..
Vi ska hem till farmor o farfar imorgon på fm hade jag tänkt, då tar vi med oss bullar
så blir väl fika imorgon då.. men sen så är det stop!
På helgerna får gå bra men på veckodagarna så får de fan va slut på detta goda liv..

Inte långt kvar till jag fyller år heller, blir väl att baka lite kakor till dess också.
Funderar på om jag ska bjuda hem nå folk eller ej... Undrar när jag bjöd hem kompisar på
fika på födelsedagen sist ??? när jag vart 15 eller nått.. Någon som vill komma ??

Är trött. men funderar på om det är någon ide att lägga sig nu, Lucas har vaknat de senaste nätterna
och vart jätte ledsen, antar att det kommer bli så inatt igen..
Vet inte va det är med honom, gnäll gnäll gnäll.. .Älskade unge !!

Kyss o smek



Kommentarer
Postat av: emelie

en födelsedags fika vore jätte trevligt :)

2009-02-15 @ 09:43:30
Postat av: Emma

Kycklingfilé, gul och röd paprika och en burk Arlakökets skogssvamppanna ;) Kan inte bli enklare!



Tyvärr har jag inte den tiden just nu i mitt liv. När jag inte jobbar har jag Bella, för då jobbar min sambo. Jag har väldigt svårt att avsätta tid för mig själv. Fullt ös med andra ord =) Men gärna i framtiden när situationen har ändrats!

Kram

2009-02-15 @ 16:22:30
URL: http://vackranovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0