i rule the world...


Trött trött trött trött trött...
Ja som sagt igår somnade jag visst när jag la Lucas..
Skulle jag nog kunna gjort idag också, bara det att de tog timmar för honom att somna..
Nu sitter jag här och är trött som bara den och känner mig alldeles yr..
Kroppen börjar väl protestera nu över mina långa nätter och korta sov timmar..
När jag var yngre började jag jämt blöda näsblod när jag sov för lite.. 
Ska nog bara skriva klart detta sen blir det sängen..
Imorgon siktar vi in oss på att vara ute hela fm, hoppas solen är framme och de inte är
alltför kallt.. Skulle ju vara kul om jag kunde vara pigg, tyvärr är jag  trött såfort jag vaknar fast jag
sovit tio timmar.. Whats wrong..

Ne nu somnar jag snart.

God natt













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0