i just to rule the world..


Natten till idag var inte så rolig, Lucas vaknade hela tiden för han hade så svårt att andas
med näsan.. framåt kl fem så somnade han. Jag hade ställt klockan på nio..
Det var riktigt drygt att kliva upp då må jag säga... Åkte iväg och städade efter frukost.
Kom lagomt hem till Lucas skulle sova middag, så jag la mig med honom för att vila..
Hehe.. Ja jag somnade, vaknade efter en timme, försökte väcka lilleman flera ggr men
han bara vände sig om och sov vidare. Så tillslut gav jag upp och gick upp, efter en stund
kom även Lucas.. så idag sov han två  timmars middag, men somnade inte alltför sent ikväll endå :D
köpte nässpray och gav honom nu på kvällen, nu kan kan ligga utan att det täpper till helt, hoppas
att det håller sig hela natten !!

Fick en känsla inatt av att allt kommer vända nu, att saker och ting kommer börja ordna upp sig..
Och ja, jag tror känslan var rätt.. Idag har de nämligen ringt om TVÅ JOBB :D
Så på torsdag ska jag på möte med båda två :D Håll tummarna då åt mig är ni gulliga !

Gjorde mina goda biffar idag med potatis och brun löksås :D Mumma !
Men idag gjorde jag en sak som jag ALDRIG någonsin trodde att jag skulle göra.
En av biffarna jag tog var färsen fortfarande lite rosa och jag åt upp den.
Herregud ett mirakel, förr hade jag kastat den diretk och nästan övervägt att kasa de andra
också.. Jag har haft fobi för rå köttfärs, nu kan jag även ta på den :D
Kors i taket, använde bestick för att rulla osv förr..

Ne nu fastande jag framföt tvn istället, är sex in the city nu..

så kyss o smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0