I hate to leave you, but i have to go...


Fredagen den 13e passerade nästintill smärtfri...

Imorse gav vi oss iväg till öppna föskolan, Lucas sprang runt och lekte, sen efter
fikat så pysslade han lite, målade ett pussel, gjorde ramar osv osv !
Sen vart vi med Oliver o Martina hem en sväng, martina gjorde våfflor det var as längesen
jag åt det förut.. GOTT :D !

Sen var det bara hem o lägga lilleman för middagsvila, han fick faktiskt som myycket längre
idag än han brukar få. Men han har haft sån hosta hela nätterna och  dagarna när han sover
så idag fick han ta igen det... resluterade dock i att han var uppe länge nu på kvällen, men är
det helg så är det! Ska upp tidigt imorgon, eller ja senare än vanligt. Ska försöka köra så vi får
sova en halvtimme extra på helgen. Kan nog lucas tycka blir skönt, han är en riktig sjusovare..
En riktig nattuggla , lik mamma ;P !

Jag åkte iväg och städade när han sov, christer var ju såklart hemma..
När jag nästan var klar med städningen, satt och torkade några skåp bara, så small det till i benet
och jag kunde inte röra mig :S låg på golvet i typ tio min, försökte ta tag i bänken o dra mig upp men
så fort de vart liite tyngd på benet ramla jag ihop igen.. Tillslut lyckades jag snurra mig på nå vis
så jag kunde stödja mig med det andra benet.. herregud trodde jag skulle få bli liggandes där till
sent på kvällen, de hade just åkt till avesta och jag hade min mob i jackan, igen granne ja ni förstår..
Hem tog jag mig ialla fall, kan ju gå på benet nu, men gör as ont i vissa lägen..
Fredag den 13e va ?! Haha..

Sen så duschade jag o Lucas och myste sen med chips framför tvn, sen vart han helt hopplös och
hoppade runt och kastade grejer ;P ! Förstår verkligen inte hur jag ska få honom att somna tidigare på
kvällarna, skulle vilja att han somnade en timme tidigare ialla fall.. vi har testat allt.
Väcka honom jätte tidigt / strunta i middagsvilan osv osv, spelar helt enkelt ingen roll ungen är vaken
lika länge endå.. och sover han inte middag, då går han o lägger sig kl åtta och sover två timmar och
tror att han sovit middag då :S
jaja det är som det är, antar att det blir lättare sen.. och när han börjar hos dagmamman så kanske han
automatiskt blir tröttare.. Den som lever får se !!

FAN mitt minne är verkligen inte bra.. gick ju upp för att skicka iväg ett mail till ams som skulle ha vart
skickat senast fredagen den 13e.. KUL att jag glömde det då.. men några min lär väl inte spela någon roll?!
Är nog bäst att jag tar tag i det nu..

kyss o smek !!

Trevlig alla hjärtans dag förresten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0