Hundra tals ggr jag tänk hur kan du va så fin...


Lördag ;
Vaknade
Pratade med älsklingen..
åt frukost...
åkte till stan..
tappa bort lucas mössa..
hittade den igen..
köpte en lampa..
en massa annat onödigt..
Kom hem..
Lucas sov middag..
vi gick till affärn...
tog pulkan till mamma..
åt mat..
gick hem..
myste framför schlagern...

våran dag på ett ungefär..

Idag har jag klippt mig och färgat håret, skönt att ha kort hår, tog bort en dm ungefär.. buuhh..
kändes lite jobbigt sista saxtagen, jag som längtat till mitt hår växt så långt så jag kan ha fläta
på sidan utan att allt hår faller ur, har precis börjat kunna ha det.. men nu får jag vänta ett bra
tag till .. Aja.. Blev till axlarna ca.. skulle vilja klippa det i ettapper kom jag på nu, men svårt att
göra det själv.. färgen vart röd/svart ca.. vart väl sådär.. men känns fräscht nu ett tag iaf :D !

Måste ringa vc på måndag också, lucas luktar järn :S någon som vet va det kan bero på ??

Ne nu ska jag spela lite sen sova.. så är det inte sååå långt till min man , min andra hälft kommer hem!
Saknar honom så!!

Kyss o smek

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nää ingen kapten men det fick man ju leva med..

Har ungen din ätit småspik kanske? Det var ju bra underligt att han luktar järn..

2009-02-08 @ 19:25:28
Postat av: Anonym

gummanm, skicka bild på min mobil på din nya frilla'nyfiken* :)

2009-02-08 @ 21:36:07
Postat av: Anonym

ja det var jag som skrev om skicka bild, glömmde säga att det var jag:)

puss Cattis.

2009-02-08 @ 21:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0