Fan fan


Har egentligen inte så mycket att skriva om..
Vi hade tänkt gå ut och gå med martina o oliver men de skulle få besök..
så nu sitter vi här hemma. Ska väl ta och klä på lilleman snart så vi går ut
en sväng.. Jag har blivit sjuk nu också, konstig känsla i halsen.
Så nu är det thé och honung som gäller.. börjar må liite illa av all honung bara hehe..

Väntar på ett samtal, de skulle ringa halv, men hon är ju faktiskt snart tjugo i.. typiskt..
Har eg tid där på måndag men nu är jag så orolig så jag vet inte vad..
och ju mer jag tänker på det desto mer orolig blir jag :S
när ska allt ta slut undrar jag bara.. snälla snälla snälla säg att det inte är så..
jag ORKAR INTE!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Har du testat ett par MoonBoots någongång?

Eller tycker du att det är världens fulaste skor??

Berätta vad du tycker om dem!



Eller vet du inte vad det är jag pratar om? Kika då in på min blogg så ska du få se!!

2009-02-11 @ 10:47:37
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0