blåst på konfekten..


Åh va trötter jag är... tänkte ju passa på att vila när lilleman sov.. men de gick ju inte
såå bra.. Vi var hemma hos mamma, och åt mat. sen kl tolv skulle vi gå hem för att
Lucas skitit och jag hade inga blöjor.. när vi gått några meter så vart han så tyst,
tittade ner i vagnen och såg att han var påväg att somna, frågade om han verkligen skulle
sova i vagnen... Ja fick jag till svar.. Och ja han sov i vagnen till klockan två,så jag fick mig
en låång promenad, skönt :D ! sen gick vi pch  köpte oss en varsin bulle till mellis idag..
ska väl snart börja med maten.. baconröra blir det idag.. sen ska jag ta lilla pärlan och
åka till h-gården.. Wish me luck ;P !
ska bli skoj och träffa min lilla gumma igen, har lite att säga till henne..

Min mobil är cp, jag har ingen mottagning :S Bara sådär, funkade hur bra som helst igår..
ja jag har ju TRE !!!!! Alla deras mobiler verkar det bli fel på.. eller ??

just nu tittar vi på Franklin, väldans bra :D
ska stänga av snart och få honom att leka på sin bilmatta..

Uppdaterar säkert ikväll om jag inte slocknar när jag lägger fisen..

Kyss o smek..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0