a long long time ago..




Usch va fort tiden går, detta kort är taget för över två år sedan..
Mammas lilla plutt, va liiten :D
Va händer med tiden egentligen ?
i sommar är det TRE år sedan studenten.. undar va alla gör / har gjort?!

Vet inte hur länge sen det var jag träffade de flesta av mina vänner..
Emelie, kan du inte skicka iväg ett sms någon dag när du vet att du ska
vara ledig ?! Ibland glömmer jag att titta kommentarerna så tittar jag när
det redan vart..

Lucas kikar på mumin, jag hade tänkt att gå ut en sväng o leka i snön..
men känns som vi avstår när det är 13 minus grader och lilleman redan är
dunder förkyld! Tack kära du som uppfann nässpray :D inatt har han sovit
relativit bra ialla fall.. skönt !!
Ne men blir väl att klä på sig endå, måste ju till affärn kom jag på och inhandla
så vi kan göra köttfärssås ikväll. Jaja..

ha en trevlig dag

Kommentarer
Postat av: Bullsäljerskan från skogstrakten

American Pie med Madonna :) inte för att du kanske syftade på den låten men den börjar ju dock så =) hur går det med jobb?

2009-02-10 @ 14:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0