Tjoflöjt


Nu så är väl julen helt slut va ?!
Eller den tar väl egentligen slut till påsk ? :P
Igår for vi till Leksand till mamma för lite julfirande.. Usch vilket väder det var då..
Ditvägen gick bra, då var det fortfarande ljust, vi åkte över rexbo då..
Åt en massa god mat och fick en massa fina julklappar, bl a fick jag en spikmatta :))
och sen fick vi alla syskon ett presentkort på kupolen :) så någon som har lust att ta
en shoppingdag där snart ??!!
vi vart en hel del folk där igår, mamma roland, pontus, fredrik, jennifer, julius, tobbe, jocke
steff, jessica, stefan, linnéa, rasmus jag , christer och lucas!
Sen när klockan började närma sig 16 så packade vi ihop och begav oss hem
då jag inte gillar att köra i mörker och speciellt inte när det är snöstorm!!!!
Men jag hade då inget val, det gick bra tills vi kom till borlänge då var det en hårsmån från
att vi smällde i mittenräcket kan säga att jag hade hjärtat i halsgropen, Lucas vart också rädd
stackarn.. Som TUR var gick det ju bra denna gång.. Sen körde jag rätt sakta hem, inte mer än
60 tror jag hela vägen! Men bättre att man kör så man känner att man har kontroll på bilen för på
vissa ställen är det verkligen halt..

Imorse åkte vi till Martina o Oliver och lekte och åt lite mat :) Chili corne carne vart det såå gott :)!
Hjälpte martina o skotta uppfarten till huset, träningsvärk imorgon tror jag fan haha..
Tur att vi har en traktor som kommer och skottar här vid oss ;P !

Sitter här nu och har nyss ätit lite, jag ser fram emot kvällen då jag ska trycka i mig chokladpudding
jag och Lucas ska festa loss lite haha! Christer har flytt fältet för att titta på hockey med peter..
Jag känner mig sämre och sämre, blir mer och mer snorig och temperaturen den stiger, nyss stod den på
38,9 känns SÅÅ kul att jobba 12-21 imorgon.. Speciellt eftersom det är på hemtjänsten imorgon där vi
GÅR runt till alla.. Varför får inte vi ha bil ???
Så antagligen blir jag ännu sjukare! Får se om jag pallar att jobba alla dagar denna vecka som jag är inbokad..
Jag hoppas det!!

Fan jag som har klarat mig bra hela året från sjukdomar, men det är väl för att det är jul och jag har tryckt i
mig en MASSA socker, då socker inte är så bra för immunförsvaret så..
Ja usch vad man har ätit gott denna vecka och det kommer väl fortsätta så haha.. !!
man får passa på, för nästa år är det ju slut med godsakerna ;P Haha, tror jag ja.
Nyårslöften håller man ju aldrig!

Nu ska jag o Lucas gå till tvättstugan!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0