Poop!


Baby please dont go..

Sitter på jobbet åter igen, börjar kännas som om jag bara jobbar hela tiden,
men man ska väl inte klaga jag får ju jobba nu ialla fall, för några månader
sedan kunde jag göra allt för att få ett jobb..
men har jobbat hela denna vecka, om denna natt är andra vakna natten, ska
jobba lördag och söndag också så just nu känns det föör mycket bara..
men har tagit ledigt på måndag för då ska lilleman ha luciafirande på dagis, det
mina vänner skulle jag aldrig missa. Han är så duktigt så, märks hemma vilka sånger
de kommer att sjunga ;P
De hade nobelfest på dagis idag, så var in på hm igår och köpte en skjorta till Lucas
som han hade idag, så himla fin min pojk <3
Han vann även nobelpriset i Mattematik också :)) sen hade de haft lite disco med dans
och saltapinnar.. Tycker det är så roligt att de har lite mysdagar på hans dagis.

Klockan är snart 00.00 och det betyder att jag bara har 10 timmars jobb framför mig..
har köpt mig en ny bok som jag tänkte läsa ut inatt, tar väl någon timme..
Fan ska jag jobba många nätter i månaden så kanske man skulle ta och läsa upp några
betyg, är ju oftast så att brukaren sover.. så då har man ju tid med det..
Ja det tåls att tänkas på..

min jävla visdomstand krånglar igen, den har ju inte riktigt växt upp helt, den växer lite i taget
och har så gjort i ett år eller nått, och jag f¨r ju inflammationer, så just nu är jag svullen med
blodsmak i käften.. mumma..

Äh jag har inge mer att förtälla just nu..
kanske uppdaterar en gång till inatt.. vem vet..


Kommentarer
Postat av: Therese

Aj min visdomstand har skavt sönder hela käket på högersidan :( Jobbigt som fan. Hoppas det går över för dig!

2009-12-10 @ 23:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0