natta!

sitter på jobbet, jobbar vaken natt.. Klockan är strax halv tre och denna tid är rätt jobbig måste jag säga..
man är ju van att sova denna tidpunkt.
Jag kunde ju såklart bara sova 40 minuter mitt på dagen idag också, så är liiite trött..
har nyss sett en film, Role Modeles den var helt okej..
har hyrt en till men minns inte just nu vad den hette, köpte även en bok idag som verkar riktigt bra, men vette fan
om jag orkar läsa då somnar jag väl.
vet inte alls vad jag ska sysselsätta mig med, städa o diska lite.. men sen då ??
ingen är ju på msn och finns ingen att ringa till nu på dygnet..
men det är helt okej att jobba natt, lite ensamt men okej.
På dagarna är vi ju alltid två stycken hos denna brukare..
Köpte mig ett lottpaket idag också, vann på 4stycken, men bara 10kronors vinst, men bättre det än inget..

nee kan inte sitta här längre, måste röra på mig lite..
har beställt lite julklappar också, min julklapp blir en träningscykel, vart  jag nu ska få plats med den, men beställt
en har jag gjort ialla fall.. lätt att vara efterklok, får hoppas peningarna räcker..

tjo hej.

Nu är jag nästan helt 100 på vad det blir för tatuering, men jag avslöjar ingenting ännu..
möjligtvis blir det två på samma gång om jag pallar dte haha..

Kommentarer
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Usch, hatar att vara trött på jobbet.



Kan inte sova och ska "upp" om 3 timmar. Jobbigt läge.

2009-12-07 @ 03:01:30
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0